1
Enquiry period
with 06.04.2021 15:49
to 16.04.2021 15:00
2
Bidding period
with 16.04.2021 15:00
to 27.04.2021 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 625 000 MDL
Period of clarifications: 6 Apr 2021, 15:49 - 16 Apr 2021, 15:00
Submission of proposals: 16 Apr 2021, 15:00 - 27 Apr 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mobilier pentru Departamentul investigații de laborator (inclusiv instalarea)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Balan
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
6 Apr 2021, 15:49
Date modified
13 Apr 2021, 14:00
Achizitii.md ID
21038190
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Bidding Documents
documentatia standard semnat
6.04.21 15:49
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Eligibility Criteria
duae semnat
6.04.21 15:49
documentatia standard.docx
Bidding Documents
documentatia standard
6.04.21 15:49
caiet de sarcini semnat.pdf caiet de sarcini semnat.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini semnat
6.04.21 15:49
duae.doc
Eligibility Criteria
duae
6.04.21 15:49
anunt de participare .semnat.pdf anunt de participare .semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare semnat.
6.04.21 15:49
caiet de sarcini mobilier.docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.04.21 09:04
pct 32.jpg
Bidding Documents
Desen-schita pentru pct. 32
13.04.21 14:00
Date:
7 Apr 2021, 12:09
Question's name:
anunt de participare
Question:
Buna ziua.Anunt de participare. p.15.13- Lista personalului implicat la confecționare (inclusiv instalarea/asamblare) mobilierului și certificatele de calificare, conform specificului activității – copii confirmate prin aplicarea semnăturii electronice. Certificatele de calificare-care anume documente solicitati?
Answer (8 Apr 2021, 10:44):
Bună ziua, la acest criteriu se va prezenta lista personalului antrenat în procesul de confecționare/instalare/asamblare și calificarea deținută de fiecare (certificat de calificare sau diploma -exemplu: sudor de gradul II)
Date:
8 Apr 2021, 11:04
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua.In Anunti de participare in punctul 9 al documentelor necesare este stipulat prezentare cu semnatura electronica Disponibilitate de Bani Lichizi 1.300.000 lei ce nu este corect.Pentru agent economic cistigator este necesar de a prezenta Garantia de Buna Executie in valoare de 5%. Solicitam anulare acestului punct.
Answer (8 Apr 2021, 12:07):
C
Date:
8 Apr 2021, 19:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Anunt de participare p.15.11 Certificat de conformitate pentru materialul utilizat la confecționare mobilierului- Mentionam ca teava patrata si sticla nu sunt supuse certificarii ( din diferite motive, inclusiv din motivul ca nu exista un laborator certificat sa certifice aceste materiale conform standardelor EN care au intrat in vigoare din 01.01.2021). Acest fapt poate fi verificat prin apelarea la importatori de aceste materiale sau chiar la organismele abilitate in domeniul certificarilor. Astfel apare imposibilitatea pentru operatorii economici de a prezenta certificate de conformitate aferent acestor materiale. Solicitam respectuos de a anula cerinta de prezentare a certificatelor de conformitate.
Answer (9 Apr 2021, 16:44):
Bună ziua, dacă careva materii prime nu sunt certificate în RM, atunci grupul de lucru va accepta ca dovadă a conformității produselor certificate de la producători (exemplu Certificat CE). Întrebarea anterioară: (s-a comis o eroare tehnică la răspuns) Buna ziua.In Anunti de participare in punctul 9 al documentelor necesare este stipulat prezentare cu semnatura electronica Disponibilitate de Bani Lichizi 1.300.000 lei ce nu este corect.Pentru agent economic cistigator este necesar de a prezenta Garantia de Buna Executie in valoare de 5%. Solicitam anulare acestului punct. Răspuns: Cerința privind disponibilitatea de bani lichizi și garanția de bună execuție sunt cerințe diferite și ambele urmează a fi îndeplinite. Garanția de bună execuție se prezintă doar de către operatorul economic desemnat câștigător. Cerința privind disponibilitatea de bani lichizi are ca scop asigurarea capacității financiare a operatorului de a realiza contractul în termenii stabiliți de autoritatea contractantă.
Date:
11 Apr 2021, 18:54
Question's name:
Documente word
Question:
Buna ziua. Anexati ,va rog, caietul de sarcini in varianta word.
Answer (12 Apr 2021, 09:03):
Buna ziua, ok.
Date:
12 Apr 2021, 11:04
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, Specificaţi cît mai detaliat posibil descrierea la poz.32,1 (dimensiunele, mecanismele la sertare, si materialul de baza al constructiei)
Answer (12 Apr 2021, 11:28):
Bună ziua, toată informația o găsiți în caietul de sarcini, poziția nr. 6.1
Date:
12 Apr 2021, 17:06
Question's name:
anunt de participare
Question:
Specificaţi cît mai detaliat descrierea la poz.32,1 (dimensiunele de sus si materialul de baza al constructiei de sus)
Answer (13 Apr 2021, 13:59):
materialul PAL laminat, rafturi glisante simple, pentru alte detalii o sa atasam o poza cu dimeniunile pentru aceasta pozitie la documentele de calificare.
Date:
16 Apr 2021, 11:18
Question's name:
Graficul de livrare a produselor
Question:
Buna ziua. Graficul de livrare este obligatoriu de prezentat de catre toti ofertantii sau va fi prezentat doar de catre ofertantul desemnat cistigator?
Answer (16 Apr 2021, 11:32):
Bună ziua, Graficul de livrare va fi solicitat de Autoritatea Contractantă de la operatorul desemnat câștigător.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.