1
Enquiry period
with 02.04.2021 13:59
to 15.04.2021 12:00
2
Bidding period
with 15.04.2021 12:00
to 19.04.2021 12:00
3
Auction
with 20.04.2021 15:00
to 20.04.2021 15:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 46 600 MDL
Period of clarifications: 2 Apr 2021, 13:59 - 15 Apr 2021, 12:00
Submission of proposals: 15 Apr 2021, 12:00 - 19 Apr 2021, 12:00
Auction start date: 20 Apr 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Masă de birou
Masă de birou cu dimensiunile: 1300x600x750 mm; - Masă de birou cu dimensiunile: 1000x500x750 mm.Executată din Pal gr.18mm. Suprafața mesei de gr.36mm prelucrată cu ABS 2mm. Culoarea Pal se discută cu clientul.
Stelaj din Pal
Stelaj 750x450x2400mm realizat din Pal gr.18mm, prelucrată cu ABS 2mm. Dotat cu 5 sertare cu mecanism de glisare, glisiere smart slide cu închidere lentă.
Sertarele sunt separate în interior pentru cartotecă.
Două rafturi demontabile, care se vor manevra sus-jos.
Mânere și picioare nichelate. Culoarea Pal se discută cu clientul.
Garanție: minim 36 luni.
* Prețul ofertei va include:
- Cheltuieli de transport;
- Instalare.
*Schița se atașează la caietul de sarcini.


Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Demian
Contact phone
061115598
Purchase data
Date created
2 Apr 2021, 13:36
Date modified
2 Apr 2021, 13:59
Estimated value (without VAT)
46 600 MDL
The minimum downward of the price
466 MDL
Achizitii.md ID
21038075
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Contract period
21 Apr 2021 13:48 - 31 Dec 2021 13:53
List of positions
1)
Title
Stelaj din Pal CPV: 39131100-0 - Archive shelving
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
Masă de birou CPV: 39121000-6 - Desks and tables
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE - word
2.04.21 13:59
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
2.04.21 13:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE- pdf
2.04.21 13:59
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația Standard - pdf
2.04.21 13:59
caiet de sarcini mobila.signed.pdf caiet de sarcini mobila.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
2.04.21 13:59
documentatia standard.docx
Bidding Documents
Documentația Standard - word
2.04.21 13:59
Lot documents
anunt de participare.signed.pdf
Anunț de participare
2.04.21 13:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Hiperteh

Normalized price: 14 860 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Vă comunicăm că, urmare a derulării procedurii Cererea Ofertelor de Prețuri, nr. ocds-b3wdp1-MD-1617359796914, demarată la data de 02.04.2021, privind achiziționarea mobilierului pentru arhivă și depozit, grupul de lucru pentru achiziții al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigător operatorul economic HIPERTEH S.R.L., ce ține de oferta prezentată pentru lotul 1 (obligație prescrisă de art.31 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, cu privire la informarea ofertanților).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DIGHIVA

Normalized price: 23 284 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Goliat-Vita SRL

Normalized price: 23 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

VMS-COMPANIE

Normalized price: 29 500 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

Primobil-Lux

Normalized price: 47 345,83 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications