1
Enquiry period
with 01.04.2021 11:17
to 14.04.2021 14:02
2
Bidding period
with 14.04.2021 14:02
to 19.04.2021 14:02
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 622 000 MDL
Period of clarifications: 1 Apr 2021, 11:17 - 14 Apr 2021, 14:02
Submission of proposals: 14 Apr 2021, 14:02 - 19 Apr 2021, 14:02

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament tehnic

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Full name
Ruxandra Macari
Contact phone
373 689 32 878
Purchase data
Date created
1 Apr 2021, 11:17
Date modified
1 Apr 2021, 13:17
Achizitii.md ID
21037994
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Scanere
Budget: 220000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Laptopuri
Budget: 300000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Imprimante A3
Budget: 168000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Imprimante MFP
Budget: 374000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Calculatoare desktop
Budget: 2560000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declaratie.doc
Bidding Documents
1.04.21 11:17
duae.doc
Bidding Documents
1.04.21 11:17
documentatia standard.docx
Bidding Documents
1.04.21 13:09
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
1.04.21 13:09
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
1.04.21 13:17
Imprimante A3
Date:
1 Apr 2021, 12:26
Question's name:
Pret
Question:
Buna ziua.Care este valoarea estimata la Lotul 5? In caietul de sarcini este suma de 16 800.00 MDL, dar in Achizitie este suma de 168 000.00 MDL. Multumesc.
Answer (1 Apr 2021, 13:17):
Buna ziua! Suma de 168 000.00 lei.
Imprimante MFP
Date:
1 Apr 2021, 15:01
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (1 Apr 2021, 15:47):
Buna ziua! Acest document se include la punctul 15, nr. 10 din Anuntul de participare
Calculatoare desktop
Date:
5 Apr 2021, 16:19
Question's name:
Wi-fi optional , bluetooth ogligatoriu
Question:
Buna ziua , la tipul de comunicatii ati indicat wifi optional , iar bluetooth obligatoriu. Va aducem la cunostinta ca aceste 2 tipuri de conecxiune sunt pe acelasi modul si daca este prezent macar unul din ele, atunci va fi si celalat prezent. Daca conexiunea bluetooth nu este necesara , indicati va rog si la wi-fi si la bluetooth optional. Daca aveti nevoie de acesta conexiuni , atunci indicati la ambele tipuri - obligatoriu. Multumesc.
Answer (8 Apr 2021, 10:06):
Buna ziua! Noi avem nevoie de bluetooth obligatoriu, wi-fi este optional.
Date:
6 Apr 2021, 11:14
Question's name:
Termenul valabilitatea ofertei? si contractului
Question:
O zi buna! Indicați în invitația dvs. „oferta este valabilă 60 de zile”, iar „contractul este valabil până la 30 iunie 2021”. Se poate întâmpla ca doar 10-15 zile să rămână pentru furnizarea de echipamente, în timp ce 90 de zile sunt cu adevărat necesare în această perioadă a pandemiei. Vă rugăm să ajustați termenii. Mulțumesc anticipat.
Answer (8 Apr 2021, 10:09):
Buna ziua! Contractul se semneaza in decurs de 6 zile de la desemnarea cistigatorului, si sunt doua luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor.
Date:
7 Apr 2021, 16:59
Question's name:
Termen de livrare prea mic
Question:
Stimate AC , va rugam sa indicati un termen real de livrare pentru tehnica de calcul solicitata, in special pentru Calculatoare si Notebook-uri , avind in vederea starea pandemica si dificitul de componente la cei mai mari producatorii ca : Lenovo, Dell , HP, Acer ..., termenul minim de producere si livrarea pentru cantitatea solicitate ar fi de minim 60-90 zile. Va rugam sa modificati si sa indicati termenul de livrare de la data inregistrarii contractului.Multumim.
Answer (8 Apr 2021, 10:09):
Buna ziua! Contractul se semneaza in decurs de 6 zile de la desemnarea cistigatorului, si sunt doua luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor.
Date:
8 Apr 2021, 12:02
Question's name:
Termenuul de semnare a contractului
Question:
Conform articolului 31, alin.(6) Faţă de ofertantul a cărui ofertă este desemnată cîştigătoare, în documentația de atribuire poate fi inclusă cerinţa semnării contractului de achiziţii publice în termen de 10 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare. Va rugam sa modificati documentatia standard si sa intoduceti termenul de 10 zile.
Answer (8 Apr 2021, 12:16):
Bine.
Date:
8 Apr 2021, 12:19
Question's name:
Metoda si conditiile de plata
Question:
In documentatia standard si in anuntul de participare ati solicitat garantie pentru oferta si garantie de buna executia a contractului , dar nu ati indicat termenul de achitare nici in documentatia standard , nici in modelul de contract atasat. Va rugam sa modificati in documentatia standard si in modelul de contract atasat si sa includeti exact termenul limita de achitare pentru acesta achizitie.
Answer (8 Apr 2021, 12:29):
Metoda si conditiile de plata se stabilesc la momentul incheierii contractului.
Date:
8 Apr 2021, 12:26
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Stimate AC , indicarea cerintei prin sintagma "livrarea in decurs de 15 zile de la solicitarea", ca una abuziva si in mod intentionat care induce o interpretare ambigua. In cazul unui sceraniu standart dumneavastra a-ti putea emite solicitarea de livrare in a doua zi dupa semnare, fapt ce ar pune agentul economic intr-o imposibilitate de a indeplini obligatiunea de livrare. Avand in vedere cantitatea solicitata dar si echipamentul specific, in conditii globale de deficit, un termen de livrare mai mic de 2 luni este ireal de indeplinit. Solicitam modificarea caietului de sarcini si indicarea temenului de livrare 2 luni de zile, asa cum ati afirmat la intrebarea anterioara , si anume : in termen de 60 de zile de la data semnarii contractului la Trezoraria de Stat si informarea operatorul economic prin trimiterea unui exemplar al contractului.
Answer (8 Apr 2021, 12:31):
Asa si sunt stabiliti termenii.
Date:
8 Apr 2021, 13:23
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Ce anume este indicat ? in caietul de sacini este scris termen de livrare in decurs de 15 zile.
Answer (8 Apr 2021, 14:37):
In Anuntul de participare, punctul 11: "Termenii si conditiile de livrare - conform graficului de livrare"
Date:
8 Apr 2021, 14:07
Question's name:
Conditii de plata
Question:
Operatorul economic este in drept sa cunoasca toate conditii de livrare , achitare pina la inceputul procedurii de achizitii pentru a analiza si a decide daca este sau nu este rentabil participarea la acesta procedura de achizitie.Orice modificare ulterioara a conditiilor contractuale,daca nu sunt acceptate si de catre operatorul economic , poate fi tratata ca refuz de livrare si retinere a garantiei bancare.Rugam respectuos sa fie facute modificarile de rigoare si sa fie introdus termenul de achitare.Multumim.
Answer (8 Apr 2021, 15:52):
Fiind institutie bugetara, plata in avant nu face. Respectiv achitarea se face dupa emiterea facturii.
Date:
8 Apr 2021, 15:05
Question's name:
Răspuns (8 apr 2021, 14:37):
Question:
In Anuntul de participare este indicat clar termenul de livrare - 15 zile de la solicitare si nu este indicat conform graficului de livrare. Daca este grafic de livrare va rugam frumos sa adagati la lista de documente publicate si graficul de livrare. In Răspuns (8 apr 2021, 10:09): D-voastra afirmati ca sunt 2 luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor Daca sunt 2 luni pentru livrarea echipamentului va rugam modificati Anuntul de Participare si sa indicati 2 luni si nu 15 zile de la solicitare cum este la moment.
Answer (8 Apr 2021, 15:52):
Sunt schimbate, va rog sa accesati documentele modificate.
Date:
8 Apr 2021, 16:10
Question's name:
Răspuns (8 apr 2021, 15:52):
Question:
Nu am solicitat si nu solicitam achitarea in avans. In decurs de cite zile dupa emiterea facturii/e-facturii se va face achitarea. De obicei se indica pina la 30 zile dupa livrare. La d-voastra nu este indicat nimic , nici in Anuntul de participare , nici in contractul atasat.
Answer (8 Apr 2021, 16:13):
Se stabileste la momentul incheierii contractului, nu va depasi 30 de zile.
Date:
9 Apr 2021, 12:16
Question's name:
Răspuns (8 apr 2021, 10:06): Bluetooth obligatoriu
Question:
Buna ziua , spuneti va rog daca se accepta - USB Bluetooth Adapter ?
Answer (12 Apr 2021, 14:01):
Buna ziua. Nu se accepta
Date:
11 Apr 2021, 09:28
Question's name:
Răspuns (8 apr 2021, 15:52): documentele modificate.
Question:
Va rugam sa incarcati documentele modificate. Asa si nu ati incarcat niciu document dupa modificarile efectuate.Multumim.
Answer (12 Apr 2021, 14:02):
Documentele cu modificarea (includerea graficului de livrare) sunt incarcate.
Date:
13 Apr 2021, 10:10
Question's name:
echipamente MFU A4
Question:
Buna ziua, va rog sa ne permiteti participarea la licitatie cu echipamentul care are scanare/copiere duplex standart. Multumesc
Answer (13 Apr 2021, 11:37):
Buna ziua! Bunurile trebuie sa corespunda specificatiei tehnice.
Date:
13 Apr 2021, 10:43
Question's name:
Graficul de livrare
Question:
Stimate AC , va rugam sa incarcati pe platforma achizitii.md inclusiv si graficul de livrare la care faceti referinta in anuntul de participare si in documentatia standard. Orice participat la acesta achizitie este in drept sa cunoasca toate datele despre acesta procedura inainte de participare.Multumesc.
Answer (13 Apr 2021, 11:37):
Graficul de livrare il prezinta operatorul economic, dupa posibilitatile sale.
Date:
14 Apr 2021, 13:56
Question's name:
Termenul de valabilitate a contractului
Question:
Stimate AC, solicitam modificarea termenul de valabilitate a contractului pe cel putin 30 iulie, deoarece in conditiile actuale nu pot fi respectati toti termenii legali care vor fi indicati in contract.Daca AC va respecta termenul legal pentru contestare(10 zile), termenul legal de semnarea contractului( pina la 10 zile) si termenul legal de achitarea a contractului (pina la 30 zile) , atunci perioada de livrare va fi de aproximativ 20 zile si anume 10 mai - 30 mai 2021. Consideram ca astfel ne se respecta termenul de 2 luni pentru livrare invocat de AC ca raspuns la intrebarile precedente si nici nu se asigura conditii egale pentru toti operatorii economici care vor sa participe la acest concurs.
Answer (14 Apr 2021, 14:01):
Bine
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.