Status Cancelled
Estimated value without VAT 7 083 333 MDL
Period of clarifications: 31 Mar 2021, 17:41 - 16 Apr 2021, 15:30
Submission of proposals: 16 Apr 2021, 15:30 - 17 May 2021, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

achiziționarea pieselor de schimb pentru
calculatoare portabile(componente pentru notebook-uri)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
grupul de lucru achiziții publice a decis anularea achiziției privind achiziționarea pieselor de schimb pentru notebook-uri prin procesul verbal nr.7 din 09.04.2021 conform art 71 din legea 131 privind achizițiile publice și raportului de monitorizare nr.80 și nr,82 a conformității inițierii procedurii de achiziții publice ,scrisoarea nr.27/259-372 din 01.04.2021 și scrisoarea nr.27/259-378 din 02 aprilie 2021 emis de Agenția Achiziții Publice
Date of cancellation
9 Apr 2021, 13:29
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Muntean
Contact phone
022-578-994
Purchase data
Date created
31 Mar 2021, 17:41
Date modified
9 Apr 2021, 13:29
Achizitii.md ID
21037958
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Baterii pentra nolebook
Budget: 416667.0 MDL
Cancelled
Unitate de stocare, SSD
Budget: 6666666.0 MDL
Cancelled
Date:
31 Mar 2021, 19:20
Question's name:
Baterii pentru notebook
Question:
Buna ziua Prea putin buget la acest lot
Answer (1 Apr 2021, 15:57):
cu scuzele de rigoare vă informez ca la împărțirea pe loturi a fost comisă o eroare suma estimativă a lotului 2 ,,baterii pentru notebookl” este de 3 333 333.00 lei fără TVA, iar pentru unitățile de stocare SSD este de 3 750 000 lei fără TVA
Unitate de stocare, SSD
Date:
1 Apr 2021, 08:42
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (2 Apr 2021, 11:27):
Buna ziua. conform p.111 din Regulament DEEE,sunteți obligați de a deține un astfel de număr de înregistrare.
Date:
1 Apr 2021, 17:40
Question's name:
Baterii pentru notebook termen de livrare
Question:
bateriile soloicitate nu pot fi livrate in termen de 30 zile din urmatoarele considerente: 1. Conform legislatiei mondiale ele nu pot fi transportate pe cale aireana 2. Se transporta pe cale maritima si terestra la rindul sau transportarea navala e de durata , minimal 8 saptamini si maximum 12 saptamini
Answer (2 Apr 2021, 11:05):
În urma deciziei grupului de lucru achiziții publice s-a decis: termen de livrare a bateriilor pentru notebook-uri 70 zile după semnarea și înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat (proces verbal nr.6 din 02 .04.2021)
Date:
5 Apr 2021, 09:16
Question's name:
Valoarea lot
Question:
Buna ziua , Modificati va rog valoarea loturilor in anuntul de participare si pe platforma, asa cum ati indicat in raspunul de la prima intrebare, altfel procedura va fi contestata.Multumim.
Date:
5 Apr 2021, 17:41
Question's name:
Modificare valoare lot.
Question:
Pentru a indica valoarea corecta la fiecare lot in parte , trebuie sa anulati procedura curenta si sa faceti o procedura noua.
Answer (7 Apr 2021, 09:41):
procedura va fi anulată și rpublicată din nou
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.