Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
80 000 MDL
Period of clarifications:
8 Apr 2021, 16:37 - 12 Apr 2021, 9:00
Submission of proposals:
12 Apr 2021, 9:00 - 14 Apr 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Piese de schimb pentru servere
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Publicarea repetata a procedurii
Date of cancellation
9 Apr 2021, 9:09
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Apr 2021, 16:37
Date modified
9 Apr 2021, 9:09
Achizitii.md ID
21037886
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
HDD şi RAM pentru server
Date:
9 Apr 2021, 09:05
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipamen (calculatoare &scanner)t, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK