1
Enquiry period
with 24.03.2021 14:39
to 03.04.2021 15:00
2
Bidding period
with 03.04.2021 15:00
to 08.04.2021 15:30
3
Auction
with 09.04.2021 14:37
to 09.04.2021 14:46
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 90 000 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2021, 14:39 - 3 Apr 2021, 15:00
Submission of proposals: 3 Apr 2021, 15:00 - 8 Apr 2021, 15:30
Auction start date: 9 Apr 2021, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ciupicii pot fi confecționați din cauciuc ori alte materiale similare rezistente la multiple deformaţii şi apă, pe un termen de uz în condiţii obişnuite nu mai puţin de 1 an. Culorile ciupicilor trebuie să fie albastru-închis, gri-închis sau negru. Ciupicii trebuie să dispună de marcajul privind mărimea. Întregul lot să fie de una din culorile menţionate mai sus. Ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostrele în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Termen de livrare: până la 01.07.2021 – 3000 per.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
24 Mar 2021, 14:28
Date modified
24 Mar 2021, 14:39
Estimated value (without VAT)
90 000 MDL
The minimum downward of the price
360 MDL
Achizitii.md ID
21037659
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor, 3
Contract period
19 Apr 2021 14:33 - 25 Dec 2021 14:38
List of positions
1)
Title
Ciupici de cazarmă CPV: 18300000-2 - Garments
Quantity: 3000.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul unic de achiziții european
24.03.21 14:39
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
24.03.21 14:39
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
24.03.21 14:39

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL DENIADI

Normalized price: 69 900 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Ciupici de cazarmă”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Deniadi”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Deniadi”, pentru lotul menționat s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Jorj-tex

Normalized price: 75 900 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications