+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 24.03.2021 13:00
to 05.04.2021 08:00
2
Bidding period
with 05.04.2021 08:00
to 14.04.2021 08:00
2 days left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 560 882 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2021, 13:00 - 5 Apr 2021, 8:00
Submission of proposals: 5 Apr 2021, 8:00 - 14 Apr 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Lucrări de reparații capitale al instituțiilor preșcolare din comuna Rădeni, raionul Strășeni
Information about customer
Title
Primaria Radeni
Fiscal code/IDNO
1008601000606
Address
MD3726, MOLDOVA, Străşeni, s.Rădeni (r-l Străşeni), s.Radeni,rl Straseni
Web site
---
The contact person
Full name
Rabdau Petru
Contact phone
023757237
Fax
---
Purchase data
Date created
24 Mar 2021, 13:00
Date modified
25 Mar 2021, 10:15
Achizitii.md ID
21037621
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare Anunt de participare
tenderNotice
Anunt de participare
24.03.21 13:00
Caiet de sarcini Caiet de sarcini
Technical Specifications
Caiet de sarcini
24.03.21 13:00
DUAE
Bidding Documents
DUAE
24.03.21 13:00
Documentatia Standart.docx
Bidding Documents
Documentatia Standart
24.03.21 13:00
Date:
25 Mar 2021, 09:18
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua , de ce ati indicat tot intr-un lot ??? Sint mai multe institutii publice trebuia de divizat in loturi.
Answer (25 Mar 2021, 10:12):
Buna ziua, in conformitate cu Legea achizitiilor publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 69, alin 2) Autoritatea contractantă stabilește oferta/ofertele cîștigătoare aplicînd criteriul de atribuire și factorii de evaluare prevăzuți în documentația de atribuire, in acest context Va incurajam sa participati la Procedura dată.
Date:
30 Mar 2021, 09:17
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Va rugam sa publicat irechizitele bancare pentru gatantie oferta
Answer (31 Mar 2021, 08:07):
Garantia Bancara, conform Anuntului de Participare, pct. 2- Conform Formularului F.3.2, 2 % din valoarea ofertei fără TVA, original, emisa de o bancă comercială, informatia necesara pentru actul dat o gasiti in Documentatia Standart.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".