Public procurement
21037501
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 49 subordonat DETS Botanica
1
Enquiry period
with 19.03.2021 19:30
to 22.03.2021 10:00
to 22.03.2021 10:00
2
Bidding period
with 22.03.2021 10:00
to 26.03.2021 10:00
to 26.03.2021 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
250 000 MDL
Period of clarifications:
19 Mar 2021, 19:30 - 22 Mar 2021, 10:00
Submission of proposals:
22 Mar 2021, 10:00 - 26 Mar 2021, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termen de executare a lucrărilor până 20.07.2021.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termen de executare a lucrărilor până 20.07.2021.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Mar 2021, 19:27
Date modified
19 Mar 2021, 19:30
Estimated value (without VAT)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21037501
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
29 Mar 2021 18:00 - 31 Dec 2021 19:29
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 49 subordonat DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Vanro-Com
Normalized price:
122 244,27 MDL
Status:
Winner
preț celmai scăzut
08.04.21 11:04
Reason: preț celmai scăzut
Qualification documents
nota informativă pentru oe.pdf
ID: a31b92d5-b790-4ca8-ba11-500d10d66c63
Details of cancellation
26.03.21 10:37
vanro com duae_ro_actualizat.semnat.pdf
vanro com duae_ro_actualizat.semnat.pdf
ID: 03d657d2-b029-499a-ae4c-b2486b1f28f5
Winning Bid
8.04.21 11:04
scrisoare de înștiințare 01-15-181 din 08.04.2021.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-181 din 08.04.2021.pdf
ID: 1de1877b-9530-4d61-9a79-c0e81f1d0837
Winning Bid
8.04.21 11:04
Documents provided with the proposal
duae_ro_0 dets botanica.semnat.pdf
duae_ro_0 dets botanica.semnat.pdf
ID: 361c4d78-60b6-420c-9090-9d179eb84d20
Financial proposal
Date of download:
25.03.21 15:30
Opening date:
26.03.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
25.03.21 15:30
Opening date:
26.03.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
25.03.21 15:30
Opening date:
26.03.21 10:00
iet 49 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
iet 49 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
ID: 7f801ffe-0547-417c-832f-0ce1061f619d
Financial proposal
Date of download:
25.03.21 15:30
Opening date:
26.03.21 10:00
Financial proposal
Date of download:
25.03.21 15:30
Opening date:
26.03.21 10:00
documente srl vanro-com.semnat.pdf
documente srl vanro-com.semnat.pdf
ID: e83bda84-b872-4c14-82e3-691decd27ad5
Financial proposal
Date of download:
25.03.21 15:30
Opening date:
26.03.21 10:00
2
Participant(s) name(s):
SRL EUSEVAS CONS
Normalized price:
149 421 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
08.04.21 11:03
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
vanro com duae_ro_actualizat.semnat.pdf
ID: d2e98d5e-3db2-41a9-98af-279d7ccfee56
Evaluation Reports
8.04.21 11:02
scrisoare de înștiințare 01-15-181 din 08.04.2021.pdf
ID: 1702bb20-287c-4020-99fb-a729fdca9995
Evaluation Reports
8.04.21 11:03
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
26.03.21 09:14
Opening date:
26.03.21 10:37
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK