1
Enquiry period
with 19.03.2021 18:41
to 26.03.2021 00:00
2
Bidding period
with 26.03.2021 00:00
to 01.04.2021 07:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 460 000 MDL
Period of clarifications: 19 Mar 2021, 18:41 - 26 Mar 2021, 0:00
Submission of proposals: 26 Mar 2021, 0:00 - 1 Apr 2021, 7:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație capitală interioare a etajului nr.3 din Blocul de învățământ, și Etajul nr.1 din clădirea administrativă, Academia militară a Forțelor Armate ,,Alexandru cel Bun”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
19 Mar 2021, 18:41
Date modified
23 Mar 2021, 11:43
Achizitii.md ID
21037498
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
23 Mar 2021, 11:43
Question's name:
raportu finaciar
Question:
Buna ziua referitor la raportu financiar ce tine de anul 2020 ,confrom legii in viguare avem dreptu sal facem pina la sfirsitul luni mai ,intrebare ar fi destul raportu pe 2019? multumim anticipat.
Answer (23 Mar 2021, 11:48):
Buna ziua. În documentatia de concurs se solicita prezentarea copiei raportului financiar pe ultimul an detinut, (aprobat în modul stabilit), adica 2020, însă, în lipsa acestuia, se va prezenta copia raportului financiar pentru anul 2019.
Date:
24 Mar 2021, 13:25
Question's name:
bani lichizi sau certificat de linie de credit
Question:
Buna!disponibilitatea de bani lichizi sau certificat de linie de credit o prezentam doar dupa deschiderea ofertei in termenu stabilit,sau la momentul deschiderii ofertei? Mersi.
Answer (24 Mar 2021, 13:35):
Bună ziua! În Anunțul de participare precum și în Documentația standard, este stipulat că conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire, va prezenta în termen de 1 zile, la solicitarea autorităţii contractante, documentele justificative actualizate prin care va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE.
Date:
25 Mar 2021, 09:18
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
poz 69,87 - Montarea grilelor de ventilatie 200x200 mm. Grilelle sunt din PVC sau tabla ?
Answer (25 Mar 2021, 09:27):
Grilele de ventilatie 200x200 mm vor fi din PVC.
Date:
25 Mar 2021, 09:19
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
Poz 77 Coltare din aluminiu - care este norma?
Answer (25 Mar 2021, 09:40):
Cantitatea de colțare, se stabilește în corespundere cu volumul de suprafețe reparate, respectiv 40 de metri.
Date:
25 Mar 2021, 09:24
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
Poz 126 - Corpuri de iluminat LED, caracteristicile corpurilor?
Answer (25 Mar 2021, 09:46):
Luând în calcul că se instalează Panouri prefabricate de tip ,,Armstrong”, Corpurile de iluminat tip LED, vor fi de dimensiunea 600x600mm.
Date:
25 Mar 2021, 09:26
Question's name:
Clarificari
Question:
Poz 127, adaugam in resurse : Accesorii plinte: Coltare interioare - 15 buc; Coltare exterioare - 10 buc; Stopuri - 40 buc; Imbinari - 16 buc. ?
Answer (25 Mar 2021, 09:50):
Poziția indicată nu prevede accesoriile (colțare, stopuri, îmbinări). Respectiv acestea se includ suplimentar potrivit cantităților indicate.
Date:
25 Mar 2021, 15:18
Question's name:
Prezentarea documentelor Anunt de participare.
Question:
Participanții depun inițial doar documentele indicate în p. 17 din Anunțul de participare?.Restul documente conform prevederilor p.21 din anunțul de participare?
Answer (25 Mar 2021, 15:28):
Foarte corect! Inițial necesită a fi atașate 4 documente obligatorii, care fac scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție. 1. Formularul standard al Documentului Unic de Achiziţii European (DUAE); 2. Garanţie pentru ofertă; 3. Formularul Ofertei 3.1; 4. Devizul de cheltuieli.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.