1
Enquiry period
with 22.03.2021 14:27
to 05.04.2021 10:00
2
Bidding period
with 05.04.2021 10:00
to 15.04.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 4 250 MDL
Period of clarifications: 22 Mar 2021, 14:27 - 5 Apr 2021, 10:00
Submission of proposals: 5 Apr 2021, 10:00 - 15 Apr 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Brânză cu cheag tare cu grăsimi animaliere 45 %, obținută din lapte de vaci, coaja curată, netedă, fără strat gros sub coajă, fără deteriorări, acoperită cu compoziție de parafină polimerică sau mixtă sau acoperită cu folie din material polimeric, slab acidulate, fără gust și miros străin, ambalate, marcate și etichetate. HG RM nr.158 din 07.03.2019. Livrare la Glinjeni, Fălești 2 pe lună.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Web site
---
The contact person
Full name
Svetlana Dubina
Contact phone
025924952
Purchase data
Date created
19 Mar 2021, 15:01
Date modified
2 Apr 2021, 11:48
Estimated value (without VAT)
4 250 MDL
Achizitii.md ID
21037487
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Contract period
1 May 2021 03:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Brânză cu cheag tare cu grăsimi animaliere 45 %, obținută din lapte de vaci, coaja curată, netedă, fără strat gros sub coajă, fără deteriorări, acoperită cu compoziție de parafină polimerică sau mixtă sau acoperită cu folie din material polimeric, slab acidulate, fără gust și miros străin, ambalate, marcate și etichetate. HG RM nr.158 din 07.03.2019. Livrare la Glinjeni, Fălești 2 pe lună. CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
documentul unic de achizitei european
22.03.21 14:27
anunt_de_participare_redactat.signed.pdf anunt_de_participare_redactat.signed.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
22.03.21 14:27
fisa de date a achizitiei.signed.pdf fisa de date a achizitiei.signed.pdf
Bidding Documents
fisa de date a achizitiei
22.03.21 14:27
documentatia_standard_produse_alimentare_redactata.docx
Bidding Documents
documentatia standart_redactata
2.04.21 11:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA Fabrica de unt din Floresti

Normalized price: 4 073,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder falls under the exclusion grounds
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

GEMBIRD SRL

Normalized price: 5 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications