Select the type of procedure
21037475
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
580 000 MDL
Period of clarifications:
19 Mar 2021, 13:39 - 23 Mar 2021, 14:00
Submission of proposals:
23 Mar 2021, 14:00 - 31 Mar 2021, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație capitală interioară la grădinița ”Tereza Sobolevschi” din mun. Ungheni
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform prevederilor art. 71, alin. 1, lit. g) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice
Date of cancellation
14 May 2021, 9:18
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Mar 2021, 13:30
Date modified
14 May 2021, 9:18
Achizitii.md ID
21037475
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală interioară la grădinița ”Tereza Sobolevschi” din mun. Ungheni
Budget: 580000.0 MDL
Cancelled
Date:
21 Mar 2021, 14:48
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Firul electric, corpurile de iluminat, intrerupatoarele si prizele vor fi procurate de beneficiar ? Multumesc anticipat!
Answer (23 Mar 2021, 08:51):
Bună ziua! Firul electric, corpurile de iluminat, întrerupătoarele și prizele sunt incluse în caietul de sarcini încărcat pe platformă! O zi bună!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK