Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.03.2021 16:59
to 26.03.2021 15:43
to 26.03.2021 15:43
2
Bidding period
with
26.03.2021 15:43
to 31.03.2021 15:43
to 31.03.2021 15:43
3
Auction
with
01.04.2021 13:00
to 01.04.2021 15:19
to 01.04.2021 15:19
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
227 375 MDL
Period of clarifications:
18 Mar 2021, 16:59 - 26 Mar 2021, 15:43
Submission of proposals:
26 Mar 2021, 15:43 - 31 Mar 2021, 15:43
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Dezinfectanți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Mar 2021, 16:59
Date modified
24 Mar 2021, 15:43
Achizitii.md ID
21037441
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Dezinfectarea si curatirea suprafetelor si dispozitivelor medicale (cu exceptia opticelor) (ambalaj ≤ 1 litru)
Budget: 8400.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Dezinfectarea și curățarea suprafețelor și dispozitivelor medicale (cu excepția opticelor) (ambalaj ≤ 1 litru)
Budget: 5000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Dezinfecţia igienică și chirurgicală (ambalaj ≤ 1 litru)
Budget: 20000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Dezinfecţia suprafețelor cu semnificație epidemiologică cît și alte tipuri de suprafețe (ambalaj ≤1 kg)
Budget: 125000.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Sterilizarea și dezinfectarea dispozitivelor medicale (ambalaj ≤1 kg)
Budget: 22500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_bunuri.docx
Documents history
-
documentatia_standard_bunuri.docx
ID: 418765f1-e7a0-4d2a-9bbe-29edb5a503da
Bidding Documents
-
documentatia_standard_bunuri.docx
ID: 418765f1-e7a0-4d2a-9bbe-29edb5a503da
Bidding Documents
Bidding Documents
24.03.21 15:43
anunt de participare modificat.pdf
anunt de participare modificat.pdf
Documents history
-
anunt de participare modificat.pdf
anunt de participare modificat.pdf
ID: 9a5da1c0-1f8e-41cb-911b-11775e70fc82
tenderNotice
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 9a5da1c0-1f8e-41cb-911b-11775e70fc82
tenderNotice
tenderNotice
24.03.21 15:43
Date:
24 Mar 2021, 10:52
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Buna ziua. Tinand cont de situatia epidemiologica din tara, solicitam respectuos acceptarea garantiei de oferta prin transfer la contul autoritatii contractante, confirmata prin transferul de plata.
Answer (24 Mar 2021, 10:56):
Bună ziua, garanția bancară se eliberează și în format electronic cu semnătura electronică a băncii. Astfel, nu este necesar să vă deplasați la sediul băncii care vă deservește.
Date:
24 Mar 2021, 10:54
Question's name:
Lot 8 Peroxid de hidrogen 33-35%
Question:
In anuntul de participare nu este completa specificatia tehnica pentru aceasta pozitie. Nu se specifica ce se poate de prezentat pentru dispozitivele medicale neinregistrate in registrul de stat al AMDM. Clarificati va rog.
Answer (24 Mar 2021, 15:46):
Documetele au fost redactate.
Date:
26 Mar 2021, 11:37
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua. Banca cere comision pentru garantia de oferta in valoare de 300 de lei. Va rugam sa acceptati alternativa transferului bancar pe contul autoritatii contractante si sa ne oferiti datele bancare. Multumesc anticipat.
Answer (26 Mar 2021, 12:45):
In documentația de atribuire sunt stabilite criteriile pentru ofertanți, elaborate in baza Legii nr. 131 din 03.07.2015. Nerespectarea acestor criterii ar încălca principiul de "tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici", fundament al relațiilor achizițiilor publice prevăzut de art. 7 lit. h) al legii nominalizate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK