Select the type of procedure
21037432
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
35 000 000 MDL
Period of clarifications:
18 Mar 2021, 16:39 - 1 Apr 2021, 13:57
Submission of proposals:
1 Apr 2021, 13:57 - 8 Apr 2021, 14:57
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea vaccinului antiCOVID-19, pentru utilizarea în cadrul planului național de imunizare COVID-19.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Mar 2021, 15:54
Date modified
8 Apr 2021, 14:57
Achizitii.md ID
21037432
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
18 Mar 2021, 21:12
Question's name:
Numarul de doze sau beneficiari vaccinati?
Question:
Va rog sa ne clarificati urmatoarea situatie. In fact 4.2 scrie 400 mii doze in fda scrie ca evaluarea se va face pentru un cura de vaccinare. Poate in Asa caz ar fi corect sa indicati nu doze dar cura de vaccinare?
Answer (19 Mar 2021, 14:55):
Bună ziua!
Cantitatea de vaccin necesară în documentația de atribuire urmează a fi identică cu cea indicată de ofertanți în Specificația de preț F 4.2 și, respectiv, în contractul de achiziții publice care va fi încheiat. Avînd în vedere că la etapa actuală sunt 2 tipuri de vaccinuri:
1. Vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană
2. Vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană
S-a recurs la unitatea de măsură – doză.
Totodată, luînd în considerare că pentru un curs complet de vaccinare per persoană este necesar un număr diferit de doze – 1 sau 2 doze, în dependență de recomandările producătorului – a fost indicată modalitatea de evaluare nu per doză, dar pentru un curs complet de vaccinare per persoană.
Respectiv, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul per 1 doză.
Pe de altă parte, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul sumar pentru 2 doze (acest fapt se va indica expres). Opțional, poate fi indicat și prețul per 1 doză.
Însă, precizăm că evaluarea ofertelor va fi realizată conform criteriului “per lot la cel mai mic preţ fără TVA (Incoterms 2020 CIP) pentru un curs complet de vaccinare per persoană, cu corespunderea tuturor cerinţelor”.
Luînd în considerare cele relatate mai sus, exemplificăm:
În cazul în care ofertantul X propune prețul per doza spre exemplu 4 Euro, însă pentru un curs complet de vaccinare sunt necesare 2 doze – atunci prețul sumar (de comparație) va constitui 8 Euro.
Pe de altă parte, în cazul în care ofertantul Y propune prețul per doză spre exemplu 7 Euro și pentru un curs complet de vaccinare este necesară 1 doză, atunci prețul de comparație va fi considerat 7 Euro.
În cazul descris mai sus, va fi desemnat cîștigător ofertantul Y.
Date:
19 Mar 2021, 16:27
Question's name:
termen
Question:
de ce nu ati pus termenul 31 mai 2025& Era si logic (nu mai exista pandemia) si profitabil
Answer (22 Mar 2021, 14:17):
Bună ziua,
Termenul limită de depunere a ofertelor a fost stabilit: 30-03-2021 16:50, Deschiderea ofertelor: 31/03/2021 15:00.
Totodată, termenul de livrare conform documentației de atribuire este : 2 tranșe: I tranșă: pînă la 20 de zile de la semnarea contractului. II tranșă: 30 de zile din ziua livrării primei tranșe.
Date:
19 Mar 2021, 16:33
Question's name:
Cite cure de vaccinare doriti sa achizitionati?
Question:
Stimata autoritate contractanta, voi cite persoane doriti sa vaccinati? 400 de mii sau 200 de mii?
Fiti va rog mai specifici in raspunsul vostru deoarece va fi o rusine pentru tara intreaga cind veti ajunge sa nu puteti evalua obievtiv licitatia.
Va veni producatorul x al carul vaccin necesiita a fi administrat in 2 doze ceea ce imseamna ca se vor vaccina 200 de mii de oameni sau va veni Janssen cu 1 doza si se vor vaccina 400 de mii. Inca odata inainte de a scrie raspunsul cititi singuri ce scrieti si apoi apasati raspunde. Intrebarea e simpla cite persoane se planifica a fi vaccinate si anume acest parametru si trebuie sa fie unitatea de masura si nu numarul de doze
Answer (22 Mar 2021, 14:56):
Intenția este de a procura 400000 de doze pentru 200000 de beneficiari, în cazul în care pentru un curs complet de vaccinare este nevoie de 2 doze sau pentru 400000 de beneficiari în cazul în care pentru un curs complet de vaccinare este nevoie de 1 singură doză.
Reiterăm încă o dată:
Cantitatea de vaccin necesară în documentația de atribuire urmează a fi identică cu cea indicată de ofertanți în Specificația de preț F 4.2 și, respectiv, în contractul de achiziții publice care va fi încheiat. Avînd în vedere că la etapa actuală sunt 2 tipuri de vaccinuri:
1. Vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană
2. Vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană
S-a recurs la unitatea de măsură – doză.
Totodată, luînd în considerare că pentru un curs complet de vaccinare per persoană este necesar un număr diferit de doze – 1 sau 2 doze, în dependență de recomandările producătorului – a fost indicată modalitatea de evaluare nu per doză, dar pentru un curs complet de vaccinare per persoană.
Respectiv, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul per 1 doză.
Pe de altă parte, în cazul în care operatorul economic participant oferă un vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană, atunci în Specificația de preț F 4.2 se va indică prețul sumar pentru 2 doze (acest fapt se va indica expres). Opțional, poate fi indicat și prețul per 1 doză.
Însă, precizăm că evaluarea ofertelor va fi realizată conform criteriului “per lot la cel mai mic preţ fără TVA (Incoterms 2020 CIP) pentru un curs complet de vaccinare per persoană, cu corespunderea tuturor cerinţelor”.
Luînd în considerare cele relatate mai sus, exemplificăm:
În cazul în care ofertantul X propune prețul per doza spre exemplu 4 Euro, însă pentru un curs complet de vaccinare sunt necesare 2 doze – atunci prețul sumar (de comparație) va constitui 8 Euro.
Pe de altă parte, în cazul în care ofertantul Y propune prețul per doză spre exemplu 7 Euro și pentru un curs complet de vaccinare este necesară 1 doză, atunci prețul de comparație va fi considerat 7 Euro.
În cazul descris mai sus, va fi desemnat cîștigător ofertantul Y.
Date:
22 Mar 2021, 15:19
Question's name:
Conditii de livrare
Question:
Rog sa verificfati corectitudinea conditiilor de livrare "Incoterms 2020 - CIP", posibil DDU sa DDP.
Answer (22 Mar 2021, 18:41):
Buna seara,
Livrarea va avea loc conform pct.11 din anunțul de participare și pct.3.4 din Fișa de date a achiziției (Documentația Standard): Inconterms 2020 CIP
Mulțumim.
Date:
22 Mar 2021, 21:02
Question's name:
Voi analizati ce scrieti ori scrieti pederost?
Question:
Cum puteti compara ofertele cind se vaccineaza 200 de mii de pacienti versus 400 de mii? Voi intelegeti macar ceva medicina ca de metemetica se vede ca nici Nota 2 nu meritati. Inca odata repetam intrebarea, cite persoane vreti sa vaccinati ca in rezultat sa avem oferte comparabile?
Answer (24 Mar 2021, 09:35):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate. Grupul de lucru respectă orice opinie,sugestie, părere, dar să nu uităm că respectul este imperios.
Date:
22 Mar 2021, 21:05
Question's name:
Voi chiar vreti contestatii?
Question:
Voi va imaginati ce rusine va fi pentru toata lumea cind se va constata ca Republica Moldova nu are autoritate competenta ca sa poata organiza procesul de achizitie a vaccinurilor anti COVID-19? Chiar nu va pasa de oamenii din aceasta tara? Cum poti compara 400 de mii de vaccinati cu 200 de mii? Care conditii egale de participare, ce fel.de tratament corect si echidistant vis-a-vis de participantii in licitatie?
Answer (24 Mar 2021, 09:36):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate.
Date:
23 Mar 2021, 09:26
Question's name:
Numarul de doze/beneficiari vaccinati
Question:
Pentru a avea o claritate, va rog sa schimbati unitatea de masura "doza" in "curs complet de vaccinare per persoană"
exemplu:
1. Vaccin care necesită 1 doză pentru un curs complet de vaccinare per persoană - 200 000 doze.
2. Vaccin care necesită 2 doze pentru un curs complet de vaccinare per persoană - 4000 000 doze
Answer (24 Mar 2021, 09:36):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate
Date:
23 Mar 2021, 09:42
Question's name:
Unitatea de masura
Question:
Deja Devine interesant, oare autoritatea contractanta va intelege ca trebuie sa schimbe unitatea de masura si de ce trebuie? Ca ai impresia ca ei in afara de doze nu mai stiu nimic.
Answer (24 Mar 2021, 09:37):
Vă mulțumim pentru colaboarare, modificările au fost operate. Grupul de lucru respectă orice opinie,sugestie, părere.
Date:
23 Mar 2021, 16:00
Question's name:
Валюта тендерного предложения
Question:
Добрый день! Просим разъяснить следующие моменты, помимо вышесказанных:
1. В случае подачи оферты в молдавских леях, общая сумма будет конвертирована в евро? Так как в контракте указана лишь одна валюта - Евро.
2. Если общая сумма будет конвертирована в евро, в этом случае оценивания оферт и для подписания контракта, какой день берется в расчёт, 30 марта или 31?
3. В случае зарубежных офертантов, которые решат представить предложение в Евро, как им загрузить предложение на платформу, учитывая что платформа принимает лишь загрузку общей суммы, выраженной в молдавских леях?
4. В случае, если предложение зарубежного офертанта будет загружено на платформу в молдавских леях, а в формуляре F4.2. указана цена и сумма в евро, какая сумма и цена возьмется в расчет, учитывая что валютные курсы 30 марта и 31 различны?
Answer (26 Mar 2021, 11:48):
Oferta va fi prezentată în lei (MDL).Nu se acceptă valută străină. Contractul va fi modificat în lei (MDL) .În cazul cînd un producător nerezident intenționează să participe la procedura de achiziție și întîmpină obstacole în analiza documentației rugăm să contacteze persoana responsabilă.
Date:
24 Mar 2021, 15:16
Question's name:
Clarificarea cantitatii necesare in fiecare transa
Question:
Buna ziua,
Conform fisei de date al acestei achizitii termenul de livrare este indicat "2 tranșe: I tranșă: pînă la 20 de zile de la semnarea contractului. II tranșă: 30 de zile din ziua livrării primei tranșe." Va rugam sa specificati cantitatea necesara spre livrare in fiecare transa, or raportul in parti din cantitatea totala al curelor/dozelor intre prima si a doua transa, intrucat conteaza mult la negocierea cu producatorii. Va multumim.
Answer (26 Mar 2021, 11:48):
Se va livra în 2 tranșe egale, I tranșă : 50% , a II tranșă :50 %. Multumim.
Date:
30 Mar 2021, 14:12
Question's name:
Bugetul pentru vaccin
Question:
Buna ziua!
Pe platforma achizitii.md este indicat bugetul de 35000000 Lei, dar in anuntul de participare este indicat 75000000 lei. Care este corect?
Answer (30 Mar 2021, 15:17):
Bună ziua,
Bugetul constituie: 35 000 000 lei , în anunțul de participare la fel este indicat : 35 000 000 lei. ( Verificați acest document: Anunt de participare MODIFICAT FINAL 29.03.2021.semnat )
Mulțumim.
Date:
30 Mar 2021, 14:13
Question's name:
Bugetul pentru vaccin
Question:
Buna ziua!
Pe platforma achizitii.md este indicat bugetul de 35000000 Lei, dar in anuntul de participare este indicat 75000000 lei. Care este corect?
Answer (30 Mar 2021, 15:29):
Bună ziua,
Bugetul constituie: 35 000 000 lei , în anunțul de participare la fel este indicat : 35 000 000 lei. ( Verificați acest document: Anunt de participare MODIFICAT FINAL 29.03.2021.semnat )
Mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK