1
Enquiry period
with 16.03.2021 15:07
to 17.03.2021 15:30
2
Bidding period
with 17.03.2021 15:30
to 19.03.2021 15:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 42 166,66 MDL
Period of clarifications: 16 Mar 2021, 15:07 - 17 Mar 2021, 15:30
Submission of proposals: 17 Mar 2021, 15:30 - 19 Mar 2021, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Piese și accesorii pentru fotocopiatoare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Sestacov
Contact phone
069596060
Purchase data
Date created
16 Mar 2021, 15:07
Date modified
16 Mar 2021, 15:37
Achizitii.md ID
21037302
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
16 Mar 2021, 15:37
Question's name:
Piese și accesorii pentru fotocopiatoare
Question:
Aveti nevoie de servicii de reîncărcare sau achiziționarea serviciilor?
Answer (17 Mar 2021, 07:35):
Buna ziua stimate ofertant, vă mulțumesc pentru întrebare, prin anunțul de participare plasat pe platforma achiziții solicităm achiziționarea piese și accesorii pentru fotocopiatoare (imprimante) Vă doresc o zi bună!
Date:
17 Mar 2021, 10:50
Question's name:
Piese si accesorii
Question:
Aveti nevoie de cartuse si piese originale sau compatibile?
Answer (17 Mar 2021, 11:31):
Buna ziua stimate ofertant, Potrivit art. 17 alin. (10) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, criteriile de calificare specificate în anunțul de participare trebuie să fie aceleași cu cele prevăzute în documentația de atribuire. Va doresc o zi buna!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.