Select the type of procedure
Commercial procurement
21037197
1
Enquiry period
with
17.03.2021 14:16
to 24.03.2021 10:00
to 24.03.2021 10:00
2
Bidding period
with
24.03.2021 10:00
to 09.04.2021 10:00
to 09.04.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 102 525 MDL
Period of clarifications:
17 Mar 2021, 14:16 - 24 Mar 2021, 10:00
Submission of proposals:
24 Mar 2021, 10:00 - 9 Apr 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația capitală a subsolului și rețelelor inginerești a bunului imobil din bd. Decebal 72/2, or. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Decebal 72/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Mar 2021, 14:16
Date modified
18 Mar 2021, 12:54
Achizitii.md ID
21037197
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentația standard subsol.semnat.pdf
documentația standard subsol.semnat.pdf
Bidding Documents
17.03.21 14:16
anunț de participare subsol.semnat.pdf
anunț de participare subsol.semnat.pdf
tenderNotice
17.03.21 14:16
Date:
18 Mar 2021, 12:54
Question's name:
Certificat ISO 45001:2018
Question:
Certificat privind sistemul de management de protectie al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 45001:2018. Care este scopul in a solicitat acest certificat. Mentionam ca acest certificat nu este un certificat obligatoriu pentru a putea desfasura lucrarile solicitate de catre dvs. Conform legislatiei in vigoare, exista alt document obligatoriu aferent protectie al sanatatii si securitatii ocupationale , detinerea caruia este obligatorie . De fapt legea permite prezentarea altui certificat ce este similar cu iso in domeniu cerut.Solicitam de a fi exclus acest certificat.
Answer (19 Mar 2021, 15:55):
Aceste certificate sunt emise de către organizații acreditate în domeniul certificării, în conformitate cu standardele europene, conform art. 22, art. 23 și art. 24 din Legea privind achizițiile publice.
Date:
18 Mar 2021, 13:34
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
va rugam sa incarcati caietul de sarcini si in format Word.
Answer (19 Mar 2021, 11:43):
Bună ziua! Pentru a va familiariza cu varianta Word a caietului de sarcini vă puteti apropia la sediul instituției: MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, bd. Decebal 72/2.
Date:
18 Mar 2021, 14:39
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! deviz nr.2-1-2 ,poz. 1 SA 20A; poz.2 SA 20B; poz 3. SA21 C; poz.4 SA21D: Solicitam indicarea koeficientului pentru fitinguri, inclusiv cu indicarea resurselor la care se va aplica acest koeficient.
Answer (19 Mar 2021, 11:45):
Recepționat!
Date:
18 Mar 2021, 14:45
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In simbolurile de norme Sa20B; Sa21c; Sa 21D sunt incluse fitingurile. Ne cerem scuze
Answer (19 Mar 2021, 11:44):
Recepționat!
Date:
18 Mar 2021, 14:47
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Deviz 2-1-2; poz.70 Indicati dimensiunile portprosopului de uscare?
Answer (20 Mar 2021, 08:19):
Dimensiunile portprosopului de uscate s-au luat medii. Puteți face cunoștință cu proiectul în or. Chișinău, bd. Decebal 72/2.
Date:
18 Mar 2021, 15:01
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Deviz 2-1-4 poz.53 CF 54A Captusirea canalelor cu placi din ipsos 20 m2. Cum se finiseaza? Lipsesc lucrarile de finisare. Simbolul de norme trebuie inlocuit cu CF54B Captusirea peretilor ,incl. glafurile.
Answer (20 Mar 2021, 08:20):
Indicați prețul conform CF 54A.
Date:
18 Mar 2021, 15:05
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Utilaj. Va rugam sa indicati grosimea si denumirea materialului la poz.2;,14;15
Answer (19 Mar 2021, 16:18):
Bună ziua! Dulap DSP, laminat 18 mm. Uși din MDF.
Date:
19 Mar 2021, 09:41
Question's name:
raspundeti la intrebari!!!!!!!!
Question:
in caz contrar vom contesta documentatia de atribuire!!!
Answer (19 Mar 2021, 16:03):
Autoritatea contractantă v-a răspunde la orice clarificare solicitată, în conformitate cu art. 35, alin. (2) din Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK