Select the type of procedure
Commercial procurement
21037130
1
Enquiry period
with
12.03.2021 12:29
to 29.03.2021 08:30
to 29.03.2021 08:30
2
Bidding period
with
29.03.2021 08:30
to 02.04.2021 08:30
to 02.04.2021 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 526 337 MDL
Period of clarifications:
12 Mar 2021, 12:29 - 29 Mar 2021, 8:30
Submission of proposals:
29 Mar 2021, 8:30 - 2 Apr 2021, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de elaborare a schemelor de organizare a circulaţiei rutiere
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Mar 2021, 12:29
Date modified
26 Mar 2021, 14:13
Achizitii.md ID
21037130
MTender ID
CPV
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Budget: 159329.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Budget: 1045501.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Budget: 126391.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Străzile pentru care se vor elabora schemele de organizare a circulaţiei rutiere.
Budget: 195116.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_.semnat.pdf
duae_.semnat.pdf
Documents history
-
duae_.semnat.pdf
duae_.semnat.pdf
ID: 9e55d623-ff3e-40f7-b832-f9c5acc2e94c
Bidding Documents
-
duae_nou.doc
ID: 9e55d623-ff3e-40f7-b832-f9c5acc2e94c
Bidding Documents
Bidding Documents
duae
12.03.21 14:25
invitatie.semnat (3).pdf
invitatie.semnat (3).pdf
Documents history
-
invitatie.semnat (3).pdf
invitatie.semnat (3).pdf
ID: c84773e0-7fef-4802-88c6-36217f69d831
tenderNotice
-
anunţ de participare.pdf
anunţ de participare.pdf
ID: c84773e0-7fef-4802-88c6-36217f69d831
tenderNotice
tenderNotice
anunţ de participare.
12.03.21 14:42
docum stand servicii.semnat.pdf
docum stand servicii.semnat.pdf
Documents history
-
docum stand servicii.semnat.pdf
docum stand servicii.semnat.pdf
ID: e07e14db-32b5-4de7-b4be-088369f4051c
Bidding Documents
-
docum stand servicii.pdf
docum stand servicii.pdf
ID: e07e14db-32b5-4de7-b4be-088369f4051c
Bidding Documents
Bidding Documents
12.03.21 14:42
Date:
26 Mar 2021, 14:13
Question's name:
Abordarea proiectului la general
Question:
În caietul de sarcini se solicită ”elaborarea schemelor pentru amenajarea spaţiilor de parcare în vederea delimitării şi realizării unor parcări publice pe stradă din contul părţii carosabile, parcări publice pe stradă din contul acostamentelor, zonelor adiacente ale părţii carosabile cu scopul sistematizării şi reglementării
spaţiilor de parcare şi staţionare în perimetrul sus-menţionat”. În cazul în care locurile de parcare sunt amenajate în limitele părții carosabile - aceasta se încadrează în noțiunea de ”schemă de circulație”. Dacă locurile de parcare sunt amenajate în afara părții carosabile, din contul trotuarelor, etc, aceasta necesită lucrări de proiectare. Vă rog să clarificați acest moment, pentru a se înțelege clar că schema de organizare a circulației, sub aspectul de locuri de parcare, se aplică doar pentru partea carosabilă?
Answer (27 Mar 2021, 14:41):
În cazul în care locurile de parcare sunt amenajate în limitele părții carosabile - aceasta se încadrează în noțiunea de ”schemă de circulație”. Locurile de parcare care sunt amenajate în afara părții carosabile, din contul trotuarelor, etc, aceasta vor necesita lucrări de proiectare.
Date:
26 Mar 2021, 14:27
Question's name:
Obligațiile prestatorului
Question:
Capitolul 5: Obligațiile prestatorului stipulează că ”Prevederile prezentului caiet de sarcini nu anulează obligaţiile Prestatorului de a respecta legislaţia, normativele şi standardele specifice, aplicabile, aflate în vigoare la data prestării serviciilor. Prestatorul, pe parcursul întocmirii documentaţiei de proiect, işi asumă obligaţia preluării de propuneri şi recomandări venite din partea Autorităţii Contractante, Preturilor de
Sector şi/sau a altor instituţii/organisme abilitate”. Vă rog să clarificați în ce constă ”obligaţia preluării de propuneri şi recomandări venite din partea Autorităţii Contractante, Preturilor de Sector şi/sau a altor instituţii/organisme abilitate”?
Answer (27 Mar 2021, 14:43):
Se prezumă preluarea de propuneri și recomandări lucrative, care facilitează viabilitatea și fiabilitatea soluțiilor propuse, care nu contravin legislației și normativelor în vigoare și care nu afectează natura proiectului.
Date:
26 Mar 2021, 14:30
Question's name:
Obligațiile prestatorului
Question:
Capitolul 5: Obligațiile prestatorului stipulează prezența Certificatului de Urbanism. Este acest document parte a prezentului contract?
Answer (27 Mar 2021, 14:44):
certificatul de urbanism nu este parte al prezentului contract și va fi furnizat la etapa ulterioară.
Date:
26 Mar 2021, 14:34
Question's name:
Obligațiile prestatorului
Question:
Capitolul 5: Obligațiile prestatorului stipulează obligativitatea prestatorului să completeze/modifice documentaţia de proiect, fără costuri suplimentare, ca urmare a solicitărilor primite de către autoritatea contractantă, respectiv Direcţia Generală Transport Public şi Căi de Comunicaţie. În ce cazul survine această obligativitate? În cazul unor clarificări urmare unui draft sau altele?
Answer (27 Mar 2021, 14:46):
Obligativitatea survine la etapa elaborării soluțiilor de proiect, la etapa consultărilor, coordonărilor cu instituțiile de resort, până la predarea variantei finale de proiect.
Date:
26 Mar 2021, 14:41
Question's name:
Termen de execuție
Question:
Capitolul 6: Termen de execuție prevede că ”Prestatorul are obligaţia de a preda documentaţia de proiect în 1 exemplar parte scrisă, parte desenată şi format electronic, şi se va întocmi un Proces verbal de predare-primire, pentru a fi supusă verificării de Stat de către Serviciul de Stat pentru Verificarea şi Expertizarea Proiectelor şi Construcţiilor (SSVEPC)”. Vă rog să clarificați necesitatea acestei expertize pentru o schemă de circulație?
Answer (27 Mar 2021, 14:49):
Documentația de proiect elaborată în baza certificatului de urbanism pentru proiectare se supune în mod obligatoriu verificării de către verificatorii de proiecte atestați din cadrul instituțiilor autorizate în verificarea proiectelor.
Date:
29 Mar 2021, 08:06
Question's name:
1. Evaluare personal?
Question:
1. Cum se vor aprecia la evaluare capacitatea tehnica a personalului :pentru fiecare lot sau in ansamblu?
Answer (29 Mar 2021, 08:27):
Capacitatea tehnica a personalului se va evalua pentru firecare lot individual.
Date:
29 Mar 2021, 08:08
Question's name:
Evaluare manager proiect
Question:
Cum se va evalua capacitatea tehnica si manageriala a Managerului de proiect?
Answer (29 Mar 2021, 08:28):
Evaluarea se va efectrua in limitele informatiilor descrise in documentatia standard
Date:
29 Mar 2021, 08:10
Question's name:
Materiale cartografice?
Question:
Ppentru serviciile ce urmeaza a fi prestate se vor folosi materialele cartografice existente ,care sunt in gestiunea Primariei Generale Chisinau.Cine le va prezenta Prestatorilor de servicii?
Answer (29 Mar 2021, 08:29):
materialele cartografice existente ,care sunt in gestiunea Primariei Generale Chisinau vor fi puse la dispozitie de catre Beneficiar dupa incheierea contractului
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK