1
Enquiry period
with 09.03.2021 13:59
to 10.03.2021 15:00
2
Bidding period
with 10.03.2021 15:00
to 12.03.2021 16:00
3
Auction
with 15.03.2021 14:00
to 15.03.2021 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 8 000 MDL
Period of clarifications: 9 Mar 2021, 13:59 - 10 Mar 2021, 15:00
Submission of proposals: 10 Mar 2021, 15:00 - 12 Mar 2021, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparare a imprimantelor, regenerare și reîncărcare a cartușelor și procurare a vopselelor pentru imprimante

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Burebista 93
Web site
---
The contact person
Full name
CAP Centrul de Asistenta si Protectie a VPVTFU
Contact phone
022-92-24-60
Purchase data
Date created
9 Mar 2021, 13:59
Date modified
9 Mar 2021, 15:23
Achizitii.md ID
21037013
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
9.03.21 13:59
image03-09-2021-095327.pdf image03-09-2021-095327.pdf
Bidding Documents
9.03.21 13:59
Servicii de reparare a imprimantelor și regenerarea, reîncărcarea cartușelor
Date:
9 Mar 2021, 15:23
Question's name:
Clarificari
Question:
Ati indicat in documentele de licitatie reparatia imprimantelor si incarcarea si regenerarea cartuselor la un loc ceia ce este incorect. Trebuie sa divizati aceste doua servicii separat si sa indicati concret numarul de servicii solicitate. De asemenea trebuie sa divizati numarul de incarcari si numarul de regenerari. Asa cum ati cerut Dvstra este imposibil sa va prezentam o oferta exacta si clara. Cu atit mai dificil este sa participi la licitatie.
Answer (10 Mar 2021, 11:52):
Nu putem diviza si indica numarul de incarcari si regenerari pentru ca nu putem cunoaste de cite vom avea necesitate pe parcursul anului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.