Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.03.2021 11:36
to 24.03.2021 07:57
to 24.03.2021 07:57
2
Bidding period
with
24.03.2021 07:57
to 04.04.2021 07:57
to 04.04.2021 07:57
3
Auction
with
05.04.2021 13:00
to 05.04.2021 15:46
to 05.04.2021 15:46
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
83 710 MDL
Period of clarifications:
9 Mar 2021, 11:36 - 24 Mar 2021, 7:57
Submission of proposals:
24 Mar 2021, 7:57 - 4 Apr 2021, 7:57
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lămpi bactericide a.2021
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Mar 2021, 11:36
Date modified
17 Mar 2021, 7:45
Achizitii.md ID
21037001
MTender ID
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Active
Lot nr. 9 - Corp cu reflector prevazut pentru
un tub bactericid 30W tip T8
Budget: 9600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.docx
Documents history
-
anunt de participare.docx
ID: 175036da-a7f3-4f9c-8f1e-984d0dd59242
Bidding Documents
-
anunt de participare.docx
ID: 175036da-a7f3-4f9c-8f1e-984d0dd59242
Bidding Documents
-
anunt de participare.docx
ID: 175036da-a7f3-4f9c-8f1e-984d0dd59242
Bidding Documents
Bidding Documents
17.03.21 07:45
Date:
10 Mar 2021, 14:37
Question's name:
Intrebari tehnice
Question:
Tubul bactericid de 30W cu termen de 9000 ore de lucru de ce ati ignorat?
Answer (11 Mar 2021, 11:40):
Buna ziua,
s-a solicitat termenul indicat în documentația de atribuire, deaoarece dispune de o durată mai lungă de exploatare.
Date:
11 Mar 2021, 12:09
Question's name:
Intrebari tehnice
Question:
Rog sa includeti si termenul de 9000 -10000 ore p/u ca majoritate producatorilor au acest termen
Answer (11 Mar 2021, 15:04):
Stimate OE, acestea sunt cerințele autorității contractante
Date:
11 Mar 2021, 15:55
Question's name:
poz.9: lampa mobila, parametri tehnici
Question:
Redactați vă rog caietul de sarcini, suportul dotat cu minim 3 roti toate cu frîne. Nu este relevant pentru "lampa mobilă" să fie dotată cu 4-6 roți. E importantă stabilitatea construcției și cît de ușor poate fi transportată/împinsă pe podea.
Cu durata de viață minim 9000 ore (majoritatea producătorilor de lămpi cu renume în domeniu (Philips, Osram) durata de viață e 9000 ore. Doar lămpile "no name" sau cele chineze/turcești pot scrie și mai mult de 10000 de ore, chiar dacă probabil nu ajung să lumineze atătea ore.
Answer (12 Mar 2021, 08:02):
Buna ziua,
Stimate OE care este întrebarea concretă a DVS, pe marginea procedurii.
cu referire la durata de viață, autoritatea contractantă deja va răspuns.
Date:
12 Mar 2021, 10:00
Question's name:
poz.9: lampa mobila, parametri tehnici
Question:
1. În caietul de sarcini este indicat ca lampa mobilă să fie dotată cu 4-6 roti.
Întrebare: Dacă lampa mobilă este dotată cu 3 roți cu frîne veți accepta oferta?
Oare este relevant numărul de roți pentru eficiența dezinfectării?
Vă garantăm că construcția este foarte stabilă cu 3 roți!
În cazul neacceptării, este CLAR că se favorizează un anumit produs și nu este respectat principiul de liberă concurență.
2. Referitor la durată de viață a lămpilor: este clar că se înalcă dreptul de liberă concurență fiind indicat anume 10000 ore (aici fiind clasati doar producatorii din China și Turcia).
Se favorizează participarea unui produs concret. Reiterez că brandurile (cu certificare Europeană) cu renume în domeniu indică pînă la 9000 ore. Ori este important doar ce scrie, nu și ce este de fapt?
Modificați vă rog caietul de sarcini pentru a respecta principiul de libera concurenta.
Answer (15 Mar 2021, 07:35):
.......
Date:
12 Mar 2021, 15:42
Question's name:
criteriil privind eligibilitatea operatorilor economici / Garanția pentru ofertă
Question:
Includeti la rindul 4 (Garanția pentru ofertă în valoare de 1%) a p. 14. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici: Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei
sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante (deja mentionată în cerințe de eligibilitate)
Answer (15 Mar 2021, 07:34):
......
Date:
12 Mar 2021, 15:49
Question's name:
criteriil privind eligibilitatea operatorilor economici / Certificat de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor
Question:
Excludeți rindul 6 (Certificat de efectuare sistematică a plăților impozitelor, contribuțiilor ) a p. 14. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici: Dat fiind faptul că aveți posibilitatea să verificați la zi (online) situația cu plata impozitelor a oricărui operator economic la un clik distanță, nu mai continuați să solicitați acest certificat care face ca faceți agenții economici să mergă fizic la serviciul fiscal, ca lucrătorii IFS să elibereze certificate. Suntem în era tehnologiilor, nu? Meregeți pe linkul indicat și întroduceți codul fiscal al OE: https://servicii.fisc.md/contribuabil.aspx
Answer (15 Mar 2021, 07:34):
.....
Date:
16 Mar 2021, 17:02
Question's name:
anunt de participare > informatie pe site
Question:
Ați făcut modificări în cerintele tehnice de pe site, dar acestea nu se regăsesc în anunțul de participare modificat din 15 martie.
Vă rog să modificați și cerințele din document după cum sunt modificate pe site.
Mulțumim.
Answer (17 Mar 2021, 07:47):
......
Date:
16 Mar 2021, 17:06
Question's name:
informatie prind plata impozitelor
Question:
Renunțați la birobrație, puteți verifica la ora starea de lucruri (există sau nu datorii la bugetul public) pentru fiecare OE.
Nu este sens să se expună riscului de îmbolnăvire pentru a obține un document care aveți informația pe site-ul oficial al Serviciului fiscal de Stat.
Answer (17 Mar 2021, 07:39):
acestea sunt condițiile autorității contractante
Date:
20 Mar 2021, 13:14
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, solicitam completarea documentelor obligatorii cu acest tip de certificat de inregistrare a operatorilor economici sau producatori care comercializeaza sau produc echipamente electrice sau electronice
Answer (22 Mar 2021, 07:57):
Stimate OE, reieșind din ziua cînd ați adresat întrebarea se vede clar, că intenția DVS,este cu orice scop blocarea licitației în cauză. perioada de clarificări 09.03.2021 - 21.03.2021. DVS avînd la dispoziție 20 zile de clarificări, solicitați modificarea documentației de atribuire la 20.03.2021 ( sîmbăta, zi de odihnă ). Autoritatea contractantă, reieșind din situația creată la moment de SARS COV-2, are nevoie stringentă de produsele nominalizate. NU BLOCAȚI PROCEDURA.
Date:
22 Mar 2021, 08:55
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
BZ, cu tot respectul fata de autoritatea contractanta, am adresat aceasta solicitare nu pentru blocarea procedurii dar pentru desfasurarea ei corecte si achitabile.
Din cele mentionate mai sus nu solicit blocarea LP dar evaluarea ofertelor corespunzator HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice.
Answer (22 Mar 2021, 09:28):
platforma blochiază automat procedura
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK