Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
05.03.2021 08:26
to 15.03.2021 09:00
to 15.03.2021 09:00
2
Bidding period
with
15.03.2021 09:00
to 25.03.2021 09:00
to 25.03.2021 09:00
3
Auction
with
26.03.2021 13:00
to 26.03.2021 14:42
to 26.03.2021 14:42
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
714 700 MDL
Period of clarifications:
5 Mar 2021, 8:26 - 15 Mar 2021, 9:00
Submission of proposals:
15 Mar 2021, 9:00 - 25 Mar 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipamente și accesorii pentru computere
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Dosoftei 146
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Mar 2021, 8:13
Date modified
5 Mar 2021, 9:03
Achizitii.md ID
21036920
MTender ID
CPV
48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Computere și accesorii
Date:
5 Mar 2021, 09:03
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (9 Mar 2021, 07:04):
Condiția respectivă se regăsește în anunțulde participere la capitolul 13
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK