Select the type of procedure
Commercial procurement
21036911
1
Enquiry period
with
04.03.2021 15:46
to 13.03.2021 13:44
to 13.03.2021 13:44
2
Bidding period
with
13.03.2021 13:44
to 15.03.2021 13:44
to 15.03.2021 13:44
3
Auction
16.03.2021 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
79 166,66 MDL
Period of clarifications:
4 Mar 2021, 15:46 - 13 Mar 2021, 13:44
Submission of proposals:
13 Mar 2021, 13:44 - 15 Mar 2021, 13:44
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Serviciil de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor ( conform anexelor)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Mar 2021, 15:46
Date modified
9 Mar 2021, 16:13
Achizitii.md ID
21036911
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini pentru deservire imprimante 2021 .docx
Bidding Documents
caiet de sarcini
4.03.21 15:46
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Date:
9 Mar 2021, 16:13
Question's name:
pret
Question:
in conformitate cu caietul de sarcini aveti 204 echipamente si 343 de cartuse care necesita a fi restabilite, iar valoarea contractului pentru 10 luni este de 79,166.66 MDL fara TVA. Daca valoarea data o imparti doar pentru numarul total de echipamente indicate in anexa 1, fara a lua in considerare si serviciile de regenerare din anexa 2, costul unei deservirii o data pe luna si la solicitare ar fi de 38.81 fara TVA. Este corect calculat bugetul pentru licitatia data sau este s-a produs o eroare?
Answer (11 Mar 2021, 13:34):
Răspuns:
Nu este corectă o astfel de abordare a cerințelor caietului de sarcini. Costul deservirii diferitor echipamente este diferit în dependență de model.
1. Deservire lunară obligatorie și la solicitare necesită aparatele de multiplicare performante.
2. Imprimantele de birou necesită deservire la solicitare.
3. Cartușele se regenerează doar la apariția unor probleme, iar restabilirea funcționalității cartușelor, prin aprovizionarea cu toner, se efectuează la cerere, în dependență de necesități, în limitele estimative expuse în caietul de sarcini.
4. Suma totală a achiziției este aceiași ca și în anii trecuți.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Date:
9 Mar 2021, 19:43
Question's name:
restabilirea functionalitatii cartuselor
Question:
Conform Anexei nr. 3 restabilirea functionalitatii cartuselor presupune reincarcarea cu toner.
In acest caz pretul se stabileste doar pentru serviciul prestat sau include si consumabilele (toner, cip)?
Answer (11 Mar 2021, 13:34):
Restabilirea funcționalității cartușelor presupune și reîncărcarea cu toner din suma totală a contractului. Cartușele nu au necesitatea de a schimba cip-urile.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Date:
11 Mar 2021, 15:21
Question's name:
regenerare cartus
Question:
Cei mai mari producatori ai trehnicii de calcul au la baza politica de inlocuire a consumabilelor originale si nu reincarcarea sau regenerarea lor, in acest caz care e scopul solicitarii a minim 3 certificate de parteneriat cu brand-uri renumite enumerate de dvs in anuntul de participare?
Answer (11 Mar 2021, 15:48):
Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Date:
11 Mar 2021, 17:57
Question's name:
servicii de deservire
Question:
"Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă"
in cazul in care aveti 4 brand-uri in lista de echipamente inseamna ca o mare parte din ele va ramane fara deservire tehnica calitativa si acces la piese originale?
De ce nu solicitati 4 certificate de parteneriat?
Answer (12 Mar 2021, 13:44):
Ne limităm doar la brand-urile modelele cărora ne asigură principalul volum de lucru și a căror funcționalitate pentru noi este principială.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK