1
Enquiry period
with 04.03.2021 13:20
to 09.03.2021 12:00
2
Bidding period
with 09.03.2021 12:00
to 15.03.2021 09:00
3
Auction
with 16.03.2021 14:18
to 16.03.2021 14:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 120 921,67 MDL
Period of clarifications: 4 Mar 2021, 13:20 - 9 Mar 2021, 12:00
Submission of proposals: 9 Mar 2021, 12:00 - 15 Mar 2021, 9:00
Auction start date: 16 Mar 2021, 14:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Recuperatoare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Țurcanu
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
4 Mar 2021, 13:02
Date modified
4 Mar 2021, 14:03
Estimated value (without VAT)
120 921,67 MDL
The minimum downward of the price
1 209,22 MDL
Achizitii.md ID
21036889
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
1 Apr 2021 13:08 - 31 Dec 2021 13:18
List of positions
1)
Title
Bara filetată(spilica)+ ancora 10/8 alarma CPV: 42500000-1 - Cooling and ventilation equipment
Quantity: 13.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Colier metalic pe țevi cu garnitura – set CPV: 42500000-1 - Cooling and ventilation equipment
Quantity: 13.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Recuperatoare de aer CPV: 42500000-1 - Cooling and ventilation equipment
Quantity: 13.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
4.03.21 13:20
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
4.03.21 13:20
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
4.03.21 13:20
documentatia_standard_cop.semnat.pdf documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
4.03.21 13:20
documentatia_standard_cop.docx
Bidding Documents
Documentația standard
4.03.21 13:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"CUB-GAZ GRUP"

Normalized price: 102 050 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ELPO

Normalized price: 116 810,53 MDL
Status: Winner
Reason: oferta corespunde
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Recuperatoare
Date:
4 Mar 2021, 15:06
Question's name:
EEE
Question:
Notă* În cazul în care înregistrarea nu este pe numele operatorului economic participat la prezenta procedură, operatorul va încărca odată cu declarația și contractul de vânzare-cumpărare sau orice alt gen de contract, care demonstrează relație de colaborare între acesta și producătorul/distribuitorul înregistrat. Acest fapt e confor cu prevederile Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, aprobat prin HG nr. 212 din 07.03.2018. ?
Answer (4 Mar 2021, 15:16):
Da, în HG 212/2018 se indică despre PRODUCĂTORI, nu despre vânzători. Respectiv, în cazul în care un operator economic procură echipament de la un producător, care este înregistrat în lista EEE va demostra relațiile juridice cu acest producător prin anexarea contractului de colaborare sau vânzare-cumpărare, de exemplu.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications