Lot 1 Servicii de curățenie/cleaning începînd cu 01.04.2021-31.12.2021
to 09.03.2021 12:00
to 15.03.2021 14:00
to 16.03.2021 14:36
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Servicii prestate pe toată durata zilei de muncă între orele 08:00 și 17:00 (conform graficului de lucru al CNAS) minimum 4 dereticătoare de serviciu în blocul administrativ.
1.1. Ștergerea umedă zilnică cu soluții speciale și dezinfectante a coridoarelor, holurilor, scărilor (de la ascensor și din mijloc) a balustradelor de la 1,2,3,4,5, (930 m2) și a celor două ascensoare.
Persoane de serviciu va curăța și alte suprafețe, la solicitarea Beneficiarului;
1.2.Întreținerea curățeniei, ștergerea umedă de praf cu dezinfectarea suprafețelor:
1.2.1. de 3(trei) ori pe zi dezinfectare cu soluții specializate a mânerilor de la ușile tuturor încăperilor, holurilor, scărilor instituției et. 1,2,3,4,5, și a punctului de consultației et. 1 bir. 115.
1.2.2. de 1 (una dată) pe zi ștergerea umedă și dezinfectarea cu soluții și spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață a pardoselilor, uşilor, sticlelor de la uși, pervazurilor, mobilierului, aspirarea covoarelor din birourile 201, 206/208, 329, 401.
1.3. Întreținerea curățeniei și dezinfectare în blocurile sanitare (întreținerea continue): Curățarea umedă cu soluții speciale și dezinfectare a ușilor, oglinzilor, pereților de la cabine și a faianței de pe pereți dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale a mînerelor la uși, gresiei, wc-urilor, pisoarelor, chiuvetelor și odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc. (16 blocuri sanitare cu o suprafața de – 119.4 m2);
1.3.1. Dotarea cabinelor sanitare cu hîrtie igienică și completarea zilnic a dozatoarelor cu săpun lichid,
1.3.2. Curăţarea coşurilor pentru gunoi și înlocuirea sacilor în WC-uri.
1.4. Curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor în toate birourile din blocul administrativ, cel puțin 1 dată pe zi (164 birouri);
1.5 . Servicii prestate de 2 ori pe săptămâna în toate 160 birouri (2725,3 m2), coridoare de la subsol (93,5 m2) casa scării aripa de la arhiva (78 m2) blocurilor administrative,
1.5.1. Ștergerea umedă de praf și dezinfectare a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc.,
1.5.2 Aspirarea covoarelor în birouri și coridoare;
1.5.3 Ștergerea umedă și dezinfectarea cu soluții speciale a pardoselilor în birouri
1.5.4. Irigarea și ștergerea prafului de pe plantele amplasate în holuri, pe scări și în sălile de ședințe la toate nivelele;
2. Servicii prestate de două ori pe an - programul de lucru la solicitarea Beneficiarului:
2.1. Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pînzei de păianjen din locurile greu accesibile
2.2. Spălarea tuturor geamurilor/ferestrelor și ușilor din sticlă pe ambele părți a blocului administrativ (interior și pe exterior) cu soluții speciale;
2.3. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor (750 m2) la sediul prestatorului. Primirea și livrarea (încărcare /descărcare) covoarelor se va efectua de către prestator cu transportul propriu. Comenzile vor fi preluate în termen de max 3 zile de la solicitarea Beneficiarului.
3. Servicii prestate trimestrial:
3.1. Aspirarea, dezinfectare și spălarea cu soluții speciale a pardoselilor din depozite, arhive si a scărilor cu acces interzis), ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale (256.1 m2) – programul de lucru la solicitarea Beneficiarului
* Notă: În cazul în care se vor efectua lucrări de reparație curentă
pentru anul 2021, serviciile de curățenie în urma reparației vor fi incluse (parte integrantă) în costul total al ofertei.
Nota: Tot personalul implicat în prestare serviciilor de igienizare va respecta măsurile de protecție contra infectării inclusiv purtarea măștilor de protecție pentru toată durata prestării serviciilor, dezinfectarea inventarului etc.
Nota: Pentru evidență serviciului Prestatorul va completa registrul de evidența curățeniei, cu indicarea zilelor și birourilor în care a fost prestate servicii, care va fi prezentat întru semnarea persoanelor responsabile din CNAS.
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Euroservices Cleaning
Easy Clean
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
palimira com service
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Cleanservice Group
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
CLEAN&CLEAN
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
AV BUSINESS MIX
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
IGIENA COMPANY
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
Proterra Grup
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.