1
Enquiry period
with 03.03.2021 12:28
to 15.03.2021 12:00
2
Bidding period
with 15.03.2021 12:00
to 24.03.2021 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 299 990 MDL
Period of clarifications: 3 Mar 2021, 12:28 - 15 Mar 2021, 12:00
Submission of proposals: 15 Mar 2021, 12:00 - 24 Mar 2021, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Monitoare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Tașcu Radomira
Contact phone
022224834
Purchase data
Date created
3 Mar 2021, 12:16
Date modified
3 Mar 2021, 14:29
Estimated value (without VAT)
299 990 MDL
Achizitii.md ID
21036847
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Contract period
26 Mar 2021 12:22 - 31 Dec 2021 12:25
List of positions
1)
Title
Monitoare CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 64.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_participare.semnat.pdf anunt_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
3.03.21 12:28
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
3.03.21 12:28
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
3.03.21 12:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 288 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde tuturor cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
1. Monitoare
Date:
3 Mar 2021, 14:29
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (5 Mar 2021, 13:39):
În p.15.15 al anunțului de participare este cerință obligatorie - Se solicită prezentarea numărului de înregistrare din Lista producătorilor de EEE - număr eliberat de Agenția Națională de Mediu (potrivit pct.45 al Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice aprobat prin HG nr.212.2018 din 07.03.2018) confirmat prin aplicarea semnăturii electronice a Participantului.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications