1
Enquiry period
with 01.03.2021 14:19
to 14.03.2021 09:18
2
Bidding period
with 14.03.2021 09:18
to 17.03.2021 09:18
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 429 666,42 MDL
Period of clarifications: 1 Mar 2021, 14:19 - 14 Mar 2021, 9:18
Submission of proposals: 14 Mar 2021, 9:18 - 17 Mar 2021, 9:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație (acoperiș)la gimnaziul Lesea Ukrainka,s.Lucești
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, st.Independentii 6
Web site
---
The contact person
Full name
Baban Valeriu
Contact phone
029926627
Purchase data
Date created
1 Mar 2021, 14:19
Date modified
3 Mar 2021, 8:53
Achizitii.md ID
21036753
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae lucrări de reparație (acoperiș) la gimnaziul ,,lesea ukrainka,, s.lucesți.pdf duae lucrări de reparație (acoperiș) la gimnaziul ,,lesea ukrainka,, s.lucesți.pdf
Bidding Documents
duae lucrări de reparație (acoperiș) la gimnaziul ,,lesea ukrainka,, s.lucesți.pdf
1.03.21 14:19
anunt de participare .lucrări de reparatie (acoperis)la gimnaziul lesea ukrainka s. lucesti.pdf anunt de participare .lucrări de reparatie (acoperis)la gimnaziul lesea ukrainka s. lucesti.pdf
Bidding Documents
anunt de participare .lucrări de reparatie (acoperis)la gimnaziul lesea ukrainka s. lucesti.pdf
1.03.21 14:19
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini.pdf
1.03.21 14:19
Date:
3 Mar 2021, 08:53
Question's name:
Termen de garantie
Question:
6 ani sau 60 luni ?
Answer (3 Mar 2021, 09:15):
5 ani (60 luni)
Date:
3 Mar 2021, 16:38
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
dati va rog un raspuns pozitia 9 asa norma nu este TsI50F cu care ati inlocuit?
Answer (4 Mar 2021, 11:20):
TsI50A10
Date:
4 Mar 2021, 11:05
Question's name:
Raspuns in privinta TsI50F
Question:
Norma TsI50F se afla in Modificari 6.
Answer (4 Mar 2021, 11:23):
la pozitia 9 este corecta : TsI50A10
Date:
5 Mar 2021, 09:33
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Transmiteti va rog rechizite bancare pentru garantia la oferta
Answer (5 Mar 2021, 10:13):
a) Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei
Date:
9 Mar 2021, 05:27
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
numele materialului pentru acoperiș
Answer (9 Mar 2021, 08:13):
Bicroelast.
Date:
9 Mar 2021, 08:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ce fel de Bicroelast ( HPP,TKP,HKP,EPP,EKP) ?
Answer (9 Mar 2021, 15:19):
EPP,EKP
Date:
9 Mar 2021, 17:37
Question's name:
documente obligatorie
Question:
buna ziua, suma contractului nu depaseste 800000 lei asa ca scoateti garantia bancara
Answer (10 Mar 2021, 10:55):
autoritatea contractantă este in drept sa ceară garanția pentru ofertă,în considerare.
Date:
11 Mar 2021, 06:40
Question's name:
documente obligatorie
Question:
Vă rugăm să explicați de ce nu există nicio garanție pentru contract în lista de documente obligatorie, dar in contractul este o garanție de buna executie de 10% din valoarea contrctului.
Answer (12 Mar 2021, 09:18):
(11) La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 400 000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 1 500 000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară ofertanţilor garanţia de bună execuţie a contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.