1
Enquiry period
with 26.02.2021 11:03
to 03.03.2021 11:00
2
Bidding period
with 03.03.2021 11:00
to 09.03.2021 11:00
3
Auction
10.03.2021 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 730 000 MDL
Period of clarifications: 26 Feb 2021, 11:03 - 3 Mar 2021, 11:00
Submission of proposals: 3 Mar 2021, 11:00 - 9 Mar 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

sistem de alarmă și înștiințare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
The contact person
Full name
Eduard Cucuruzac
Contact phone
0236-23599
Purchase data
Date created
26 Feb 2021, 11:03
Date modified
26 Feb 2021, 11:22
Achizitii.md ID
21036688
CPV
35121700-5 - Sisteme de alarmă
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt_de_participare.
26.02.21 11:03
documentatia_standard_cop.docx
tenderNotice
documentatia_standard_cop
26.02.21 11:03
duae_ro_0.doc
tenderNotice
DUAE
26.02.21 11:03
Date:
26 Feb 2021, 11:22
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
bună ziua, rog să atașați Caietul de sarcini la Documente.
Answer (26 Feb 2021, 13:46):
Bună ziua! E atașat Caietul de sarcini la documentele lotului.
Date:
26 Feb 2021, 15:38
Question's name:
Cerințe
Question:
Nu este nicaieri anexat caietul de sarcini. Verifica-ti va rog.
Answer (26 Feb 2021, 15:50):
Bună ziua! E atașat Caietul de sarcini la documentele lotului.
Date:
1 Mar 2021, 11:27
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua, pentru a putea întocmi oferta comercială este nevoie să anexați proiectul, deoarece nu este clar din caietul de sarcini ce echipament este necesar.
Answer (1 Mar 2021, 13:39):
Bună ziua! Sistemul de instiintare e conform parametrilor, indicati in caietul de sarcini. Acesti parametri sunt analogici parametrilor sistemelor naționale. Un proiect tehnic pentru sistem nu există și nu se prevede (achiziție de bunuri). Cele 3 sirene vor fi instalate in 3 puncte diferite ale raionului. Pupitrul electronic va fi la sediul DSE Ungheni.
sistem de alarmă și înștiințare
Date:
3 Mar 2021, 08:08
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (3 Mar 2021, 10:44):
Bună ziua! Consulta-ți, Vă rog, coordonatorul de proiect - Violeta Petre, tel.0236-2-27-81, mob.079774484.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.