Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
26.02.2021 11:03
to 03.03.2021 11:00
to 03.03.2021 11:00
2
Bidding period
with
03.03.2021 11:00
to 09.03.2021 11:00
to 09.03.2021 11:00
3
Auction
10.03.2021 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
730 000 MDL
Period of clarifications:
26 Feb 2021, 11:03 - 3 Mar 2021, 11:00
Submission of proposals:
3 Mar 2021, 11:00 - 9 Mar 2021, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
sistem de alarmă și înștiințare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Feb 2021, 11:03
Date modified
26 Feb 2021, 11:22
Achizitii.md ID
21036688
MTender ID
CPV
35121700-5 - Sisteme de alarmă
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Feb 2021, 11:22
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
bună ziua, rog să atașați Caietul de sarcini la Documente.
Answer (26 Feb 2021, 13:46):
Bună ziua! E atașat Caietul de sarcini la documentele lotului.
Date:
26 Feb 2021, 15:38
Question's name:
Cerințe
Question:
Nu este nicaieri anexat caietul de sarcini. Verifica-ti va rog.
Answer (26 Feb 2021, 15:50):
Bună ziua! E atașat Caietul de sarcini la documentele lotului.
Date:
1 Mar 2021, 11:27
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua, pentru a putea întocmi oferta comercială este nevoie să anexați proiectul, deoarece nu este clar din caietul de sarcini ce echipament este necesar.
Answer (1 Mar 2021, 13:39):
Bună ziua! Sistemul de instiintare e conform parametrilor, indicati in caietul de sarcini. Acesti parametri sunt analogici parametrilor sistemelor naționale. Un proiect tehnic pentru sistem nu există și nu se prevede (achiziție de bunuri). Cele 3 sirene vor fi instalate in 3 puncte diferite ale raionului. Pupitrul electronic va fi la sediul DSE Ungheni.
sistem de alarmă și înștiințare
Date:
3 Mar 2021, 08:08
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (3 Mar 2021, 10:44):
Bună ziua! Consulta-ți, Vă rog, coordonatorul de proiect - Violeta Petre, tel.0236-2-27-81, mob.079774484.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK