Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 33 400 MDL
Period of clarifications: 25 Feb 2021, 15:39 - 1 Mar 2021, 16:00
Submission of proposals: 1 Mar 2021, 16:00 - 3 Mar 2021, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform anexei 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Victor Pinzari
Contact phone
022859432
Purchase data
Date created
25 Feb 2021, 15:35
Date modified
11 Mar 2021, 9:27
Estimated value (without VAT)
33 400 MDL
Achizitii.md ID
21036663
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Contract period
5 Mar 2021 15:39 - 30 Dec 2021 15:39
List of positions
1)
Title
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
1. invitatia de participare.pdf 1. invitatia de participare.pdf
Bidding Documents
invitatia de participare
25.02.21 15:39
anexa 1.pdf anexa 1.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 1
25.02.21 15:39
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Aurmilion SRL

Normalized price: 22 825 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

PRINTERRA SHOP SRL

Normalized price: 26 875 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor
Date:
28 Feb 2021, 15:19
Question's name:
CERINTE FATA DE OFERTANT
Question:
Cerintele impuse de catre Dvstra sunt partial corecte si intelese. Dar nu aveti dreptate ce tine de momentul ca sa returnati cartusele daca calitatea cumva va suferi dupa incarcare: 1) problema este ca noi nu putem garanta conditiile de exploatare a cartusului dupa incarcare. 2. Un cartus reincarcat cit de calitativ nu va fi tonerul nu va imprima acelas numar de copii. 3) cum putem noi verifica cite copii a imprimat un cartus sau altul. 4) NU putem verifica procentul de completare a foilor imprimate. 4. Impuneti cerinte ce nu pot fi verificate dn partea noastra. 5. Pentru cintarirea fiecarui cartus si celelalte cerinte duce inevitabil la costul manoperei Aveti cerinte echivalente cu procurarea unui cartus nou, dar suma alocata este foarte mica pentru volumul de incarcari/reginerari.
Answer (1 Mar 2021, 08:52):
Din momentul încheierii contractului cu Dvs. parcul de imprimate al CNPF este la dispoziția atât al noastră cat si al voastră. Nu aveți decât sa faceți profilactica la imprimante si ulterior împreună cu persoana responsabila de la CNPF să duceți evidența pe fiecare cartuș si imprimanta. Nimeni din cadrul CNPF nu joaca fotbal cu cartușele și sunt folosite doar pentru doar pentru destinația directa a lor. In rest doar scuze si motive nejustificate.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications