1
Enquiry period
with 25.02.2021 12:43
to 08.03.2021 13:00
2
Bidding period
with 08.03.2021 13:00
to 17.03.2021 13:00
3
Auction
with 18.03.2021 14:00
to 18.03.2021 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 376 500 MDL
Period of clarifications: 25 Feb 2021, 12:43 - 8 Mar 2021, 13:00
Submission of proposals: 8 Mar 2021, 13:00 - 17 Mar 2021, 13:00
Auction start date: 18 Mar 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Dosoftei 146
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Morari
Contact phone
+37322204145
Purchase data
Date created
Date modified
25 Feb 2021, 14:07
Estimated value (without VAT)
376 500 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Achizitii.md ID
21036644
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău, str. M. Dosoftei 146
Contract period
23 Mar 2021 02:00 - 23 Apr 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Becuri pentru troleibuze CPV: 34300000-0 - Parts and accessories for vehicles and their engines
Quantity: 18390.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE_nou
Evaluation Criteria
DUAE redactabil
25.02.21 12:43
Formular specificatie preț
Evaluation Criteria
Specificația de preț
25.02.21 12:43
Formular specificatie tehnică
Technical Specifications
Specificația tehnică
25.02.21 12:43
Anunt de participare
Evaluation Criteria
Anunț de participare
25.02.21 12:43
Documentatia_standard_bunuri
Evaluation Criteria
Documentația standard
25.02.21 12:43
FDA
Evaluation Criteria
Fișa de date a achiziției
25.02.21 12:43
Declaratie_beneficiarul efectiv
Evaluation Criteria
Beneficiar efectiv
25.02.21 12:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DEPASAROS SRL

Normalized price: 156 525 MDL
Status: Cancelled
Reason: Provizoriu
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

AMID-AUTO

Normalized price: 274 815 MDL
Status: Winner
Reason: Avantajos economic și tehnic
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Agropiese TGR Grup SRL

Normalized price: 373 864 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Obiectul achiziției
Date:
25 Feb 2021, 14:07
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1A, 1B cat.5), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Answer (26 Feb 2021, 09:16):
Anunțul de participare publicat, stipulează în pct.15 criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici. Astfel, în DUAE (cerință obligatorie) se regăsește informația necesară despre ofertant, inclusiv întrebările: ”Operatorul economic este în măsură să furnizeze documentul/documentele prin care se va demonstra înregistrarea acestuia? Indicaţi actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale şi genul (genurile) de activitate determinate de legislaţie, aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în baza căreia întreprinderea are dreptul să execute viitorul contract de achiziţie publică. Actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale, sunt disponibile gratuit pentru autorităţi dintr-o bază de date naţională? Dacă da, specificaţi informaţia care ar permite verificarea. Activitatea antreprenorială deţine o certificare şi/sau o autorizare echivalentă aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în cadrul unui sistem naţional? ”
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications