1
Enquiry period
with 24.02.2021 16:30
to 27.02.2021 15:24
2
Bidding period
with 27.02.2021 15:24
to 01.03.2021 15:24
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 89 700 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2021, 16:30 - 27 Feb 2021, 15:24
Submission of proposals: 27 Feb 2021, 15:24 - 1 Mar 2021, 15:24

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Tehnică de calcul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Full name
Gojan Grigore
Contact phone
022251508
Purchase data
Date created
24 Feb 2021, 16:30
Date modified
25 Feb 2021, 15:00
Achizitii.md ID
21036613
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul 1 Monitor pentru PC
Budget: 16000.0 MDL
Active
Lotul 3 Imprimantă laser
Budget: 18000.0 MDL
Active
Lotul 2 Bloc de sistem
Budget: 52200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
24.02.21 16:30
Lotul 1 Monitor pentru PC
Date:
24 Feb 2021, 18:59
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Answer (25 Feb 2021, 11:57):
Nu solicităm.
Lotul 1 Monitor pentru PC
Date:
25 Feb 2021, 12:25
Question's name:
Documente OBLIGATORII
Question:
In conformitatea cu HG 212/2018 Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice .........vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilorȚ, deci acest certificat este OBLIGATORIU. https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerințele-față-de-operatorii-economici-care-vînd-şisau-importă-produse-de Rugam sa fie inclus.
Answer (25 Feb 2021, 14:57):
S-a introdus această cerință.
Lotul 2 Bloc de sistem
Date:
26 Feb 2021, 12:45
Question's name:
Dimensiuni si Sursa de alimentare
Question:
O zi buna! Pentru că ați specificat dimensiunile exacte ale echipamentului și puterea sursei de alimentare pentru care este eligibilă doar o marcă de echipament. Vă rugăm să ne permiteți să furnizăm echipamente cu dimensiunile carcasei și parametrii sursei de alimentare +/- 10%. Mulțumesc.
Answer (26 Feb 2021, 15:24):
Mărimea carcasei poate devia +-15%. Tipul carcasei sa fie de tip Miditower. Parametrii sursei de alimentare sa fie suficient pentru echipamentul tehnic menționat.
Date:
26 Feb 2021, 17:31
Question's name:
Lotul 4 Imprimantă Multifuncțională
Question:
Bugetul este anormal de scăzut pentru astfel de aparat cu caracteristicile cerute. Rugăm să revizuiți prețul estimativ, care iesă la 8200-8500 lei (fără TVA). Sau revizuiți caracteristicile.
Answer (27 Feb 2021, 10:21):
Inainte de initierea procedurii de achizitie pentru formarea prețului estimativ s-a consultat piata. Reiterăm că pretul estimativ ramane cel indicat in documentația anexată la achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.