1
Enquiry period
with 24.02.2021 15:15
to 03.03.2021 14:00
2
Bidding period
with 03.03.2021 14:00
to 10.03.2021 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 455 000 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2021, 15:15 - 3 Mar 2021, 14:00
Submission of proposals: 3 Mar 2021, 14:00 - 10 Mar 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație capitală a învelitorilor la blocul locativ din str. N. Testemițeanu, 31.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
24 Feb 2021, 15:15
Date modified
26 Feb 2021, 11:53
Achizitii.md ID
21036610
CPV
45261200-6 - Lucrări de acoperire şi de vopsire a învelitorii acoperişului
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Feb 2021, 11:53
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
P.15 Memoriul Tehnic, explicati vă rog.
Answer (26 Feb 2021, 12:25):
Buna ziua. Punctul 10.2 din CAPITOLUL IV.„ CAIET DE SARCINI” stipulează că „Propunerea tehnică va fi structurată conform Caietului de sarcini şi va fi însoţită de un memoriu tehnic, în care se va descrie, în ordinea operaţiunilor executate, tehnologia şi metodele folosite (propuse) pentru realizarea lucrării, care trebuie să fie cel puţin la nivelul specificat de producătorii materialelor”. Punctul 10.3 al aceluiași capitol prevede că „în memoriul tehnic, se vor specifica materialele folosite cu menţionarea caracteristicilor tehnice ale acestora şi alte detalii pe care ofertanţii le consideră semnificative”. Prin urmare memoriul tehnic este o scurtă descrie tehnică, cum este dispus ofertantul să îndeplinească lucrările ofertate, în raport cu graficul de execuție, respectînd un sistem înalt al calității. Structura-cadru al acestui memoriu ar fi: 1. Ordinea operaţiunilor executate conform devizului ofertă: __________; 2.Tehnologia şi metodele folosite (propuse) pentru realizarea lucrării/lucrărilor:_____; 3. Materialele utilizate în procesul executării lucrărilor (caracteristici, producător, etc.): ______; 4. Mașinile, utilajul și tehnica folosită la executarea lucrării: _____________; 5. Echipamentul individual sau colectiv de protecție a lucrătorilor: ___________; 6. Instructajul personalului privind respectarea tehnicii securității în muncă: ______________; 7. Modalitatea dirijării procesului de executare a lucrărilor: _______________; 8. Alte mențiuni proprii: ______________________.
Date:
2 Mar 2021, 10:38
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Invelitori din placi din tabla cutata/profilata, grosimea tabla 0,7mm, Hval 20mm, In Moldova nu exista asa grosime de 0.7mm.Va rugam sa cereti cerinte cu picioarele pe pamint.
Answer (2 Mar 2021, 10:47):
Buna ziua, in anii parecedenti au fost reparate si alte invelitori la acoperisuri, fiind utilizata asemenea tip de tabla cutata, care s-a dovedit a fi calitativa. Respectiv, pentru a obtine un acoperis invelit cu tabla calitativa si rezistenta, se solicita tabala cutata cu asemenea parametri.
Date:
3 Mar 2021, 12:41
Question's name:
Raportul financiar pentru anul 2020
Question:
În anun de partecipare solicitați raportul financiar pentru anul 2020, cu toate acestea, până la data de 25/03/2021 avem dreptul să oferim raportul financiar pentru anul 2019. Vă rugăm să comentați dacă va fi considerată o greșeală dacă oferim portul financiar pentru anul 2019?
Answer (3 Mar 2021, 12:44):
În documentatia de concurs se solicita prezentarea copiei raportului financiar pe ultimul an detinut, (aprobat în modul stabilit), adica 2020, însă, în lipsa acestuia, se va prezenta copia raportului financiar pentru anul 2019.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.