Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 110 666,67 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2021, 14:19 - 24 Feb 2021, 14:05
Submission of proposals: 24 Feb 2021, 14:05 - 27 Feb 2021, 14:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Utilaj frigorific
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Bulat
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
22 Feb 2021, 14:19
Date modified
4 Mar 2021, 14:59
Achizitii.md ID
21036513
CPV
39711130-9 - Frigidere
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot 1. Utilaj frigorific
Budget: 10666.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot 2. Utilaj frigorific
Budget: 100000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot 2. Utilaj frigorific
Date:
22 Feb 2021, 15:59
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1A,1B), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.
Answer (23 Feb 2021, 13:10):
Buna ziua, anuntul de participare va fi modificat. Multumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.