1
Enquiry period
with 22.02.2021 17:19
to 07.03.2021 17:22
2
Bidding period
with 07.03.2021 17:22
to 12.03.2021 17:22
3
Auction
with 15.03.2021 14:00
to 15.03.2021 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 216 000 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2021, 17:19 - 7 Mar 2021, 17:22
Submission of proposals: 7 Mar 2021, 17:22 - 12 Mar 2021, 17:22
Auction start date: 15 Mar 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Utilaje și echipamente
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Calmîș
Contact phone
022241240
Purchase data
Date created
19 Feb 2021, 18:43
Date modified
28 Feb 2021, 21:29
Estimated value (without VAT)
3 216 000 MDL
The minimum downward of the price
32 160 MDL
Achizitii.md ID
21036468
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Contract period
1 Apr 2021 00:00 - 1 Dec 2021 00:00
List of positions
1)
Title
Sistem de condiționare: utilaj și servicii de montare CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Sistem de încălzire: utilaj și servicii de montare CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Sistem de ventilare: utilaj și servicii de montare CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
22.02.21 17:21
Factori de evaluare.pdf Factori de evaluare.pdf
Bidding Documents
22.02.21 17:21
DUAE.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:23
F4.1 - Lot 2.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:28
F4.2 - Lot 2.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:28
Documentatia standard bunuri - Lot 2.docx
Bidding Documents
22.02.21 17:36
Documentatia standard lucrari - Lot 1.docx
Bidding Documents
25.02.21 10:49
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
28.02.21 21:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Profmarket Prim

Normalized price: 2 993 689,73 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Axint Management Group

Normalized price: 2 999 546,94 MDL
Status: Winner
Reason: oferta corespunde cerintelor, cel mai mare punctaj acumulat conform factorilor de evaluare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot 2
Date:
23 Feb 2021, 09:54
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti
Answer (5 Mar 2021, 17:22):
Răspunsul a fost oferit mai sus.
Lot 2
Date:
23 Feb 2021, 09:54
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti
Answer (24 Feb 2021, 17:37):
Bună ziua. Numărul de înregistrare din Lista producătorilor va fi solicitat în corespundere cu prevederile legislației. Mulțumim pentru clarificare.
Lot 2
Date:
3 Mar 2021, 12:44
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. Rog sa specificati exact care sunt documentele obligatorii pentru aplicarea la lotul 2. In capitolul II (FDA) avem o lista de documente (formulare), iar in capitolul III avem cu totul alta lista. Totodata rog sa clarificati subpunctul 4 din punctul 3 al FDA, unde se solicita perioada de garantie a lucrarilor dupa procesul verbal, care se intocmeste respectiv dupa efectuarea lucrarilor - este vre-un formular aparte, sau el nu poate fi obligatoriu pentru cerinte de calificare si se intocmeste dupa efectuarea lucrarilor?! Multumesc anticipat!
Answer (4 Mar 2021, 13:08):
Bună ziua. Pentru lotul 2, conform anunțului de participare, se va prezenta F4.1, F4.2 și devizele Form. 3, 5 și 7 corespunzător caietului de sarcini. Capitolul II din FDA conține la pct. 3 lista criteriilor și cerințelor de calificare solicitate în anunțul de participare, iar capitolul III conține formularele aprobate în documentația standard destinate să faciliteze elaborarea şi prezentarea ofertei. Cu privire la perioada de garanție a lucrărilor care este obligatorie și se va prezenta odată cu oferta, rugăm să atrageți atenția la Anexa Formularului F3.1 a ofertei ce urmează a fi completată conform documentației standard pentru lucrări. Mulțumim pentru clarificări. O zi frumoasă și liniștită.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications