Public procurement
21036436
Servicii de deservire a pauzei de cafea
1
Enquiry period
with 19.02.2021 11:13
to 24.02.2021 10:00
to 24.02.2021 10:00
2
Bidding period
with 24.02.2021 10:00
to 04.03.2021 10:00
to 04.03.2021 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
35 000 MDL
Period of clarifications:
19 Feb 2021, 11:13 - 24 Feb 2021, 10:00
Submission of proposals:
24 Feb 2021, 10:00 - 4 Mar 2021, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Pauza de cafea conform plafoanelor HG Nr. 101 din 30.01.2018.
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2021;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală – Lavazza sau similar; ceai verde şi negru Althaus sau similar; apă minerală plată/cu gaze, Dorna sau similară în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
1. Serviciile se vor presta la sediul IGPF, str. Petricani, 19 pe tot parcursul anului 2021;
2. Asigurarea totală a necesarului de către operatorul economic pentru deservire: pahare (sticlă), ceşti cafea/ceai (porţelan), platouri, farfurii (porţelan), şerveţele, linguriţe (porţelan sau inox), tacâmuri (inox), mese de cocktail împreuna cu husă de tip strech special concepută cu dimensiuni aproximative: înălţime 110 cm, diametru 90 cm;
3. Pauza de cafea (coffee break) va conţine (ca meniu): cafea naturală – Lavazza sau similar; ceai verde şi negru Althaus sau similar; apă minerală plată/cu gaze, Dorna sau similară în recipiente de 0,5 l pentru o persoana; zahăr pentru cafea/ceai în recipiente (ambalaj) la 5 g; lapte pentru cafea/ceai în recipiente de 7g – 10g, cu grăsimea de 10%; asortiment de produse de patiserie dulci/sărate, tartine (de dimensiuni mici - 50-70 gr);
4. Mâncarea va fi ambalată igienic;
5. Transportul şi aranjarea bufetului – incluse în preţ;
6. Standul de cafea va fi disponibil pe toată durata evenimentului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Feb 2021, 11:11
Date modified
19 Feb 2021, 19:05
Estimated value (without VAT)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21036436
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Contract period
6 Mar 2021 11:13 - 31 Dec 2021 11:13
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
I.M. JOLLY ALON S.A.
Normalized price:
58,04 MDL
Status:
Winner
corespunde cerintelor solicitate
29.03.21 08:25
Reason: corespunde cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
oferta tehnică și de preț.semnat.pdf
oferta tehnică și de preț.semnat.pdf
ID: 0242952b-46d6-4dcd-a645-dc09932e2d99
Financial proposal
Date of download:
3.03.21 14:07
Opening date:
4.03.21 10:00
Documents of submission
Date of download:
3.03.21 14:07
Opening date:
4.03.21 10:00
autorizatie sanitara de functionare_restaurant_2020.semnat.pdf
autorizatie sanitara de functionare_restaurant_2020.semnat.pdf
ID: 61f4e6b8-ed0a-4f99-939f-e0b2e0729fb5
Qualification documents
Date of download:
3.03.21 14:08
Opening date:
4.03.21 10:00
Documents of submission
Date of download:
3.03.21 14:09
Opening date:
4.03.21 10:00
autorizație pentru siguranța alimentelor.semnat.pdf
autorizație pentru siguranța alimentelor.semnat.pdf
ID: 97035b7e-c24b-484b-8e82-95577773794a
Qualification documents
Date of download:
3.03.21 14:08
Opening date:
4.03.21 10:00
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
ID: 9f7a5971-33c2-4cd8-a2c3-eaef0c460e06
Eligibility documents
Date of download:
3.03.21 14:08
Opening date:
4.03.21 10:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: dee8a9a4-bde0-4e8f-8952-b58cac45c59e
Documents of submission
Date of download:
3.03.21 14:08
Opening date:
4.03.21 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK