1
Enquiry period
with 19.02.2021 09:29
to 24.02.2021 00:00
2
Bidding period
with 24.02.2021 00:00
to 07.03.2021 00:00
3
Auction
with 09.03.2021 14:00
to 09.03.2021 14:41
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 341 000 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2021, 9:29 - 24 Feb 2021, 0:00
Submission of proposals: 24 Feb 2021, 0:00 - 7 Mar 2021, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări în cantina școlii caracterizate prin reparația pereților, a tavanului a pardoselii, a tâmplăriei interioare, a sistemului de apeduct, canalizare și încălzire.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. Chișinău17
Web site
---
The contact person
Full name
Mihaela Butnaru
Contact phone
068505448
Purchase data
Date created
19 Feb 2021, 9:29
Date modified
22 Feb 2021, 15:34
Achizitii.md ID
21036415
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
1. anunț de participare.docx
Bidding Documents
19.02.21 09:29
Date:
22 Feb 2021, 15:34
Question's name:
caietul de sarcina
Question:
pozitia 29 - indicati forma si dimensiunea profilelor, materialul din care sunt confectionate? pretul poate avea divergente considerabile.
Answer (22 Feb 2021, 16:51):
Vă mulțumim pentru întrebare. Concretizăm că la poziția 29 este specificat ca profilele sunt DIN POLISTEROL, cu lățimea desfășurată PÂNĂ LA 20 cm inclusiv. FORMA se va coordona cu beneficiarul.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.