1
Enquiry period
with 09.02.2021 15:59
to 15.02.2021 09:30
2
Bidding period
with 15.02.2021 09:30
to 22.02.2021 10:00
3
Auction
with 23.02.2021 14:37
to 23.02.2021 14:46
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 70 000 MDL
Period of clarifications: 9 Feb 2021, 15:59 - 15 Feb 2021, 9:30
Submission of proposals: 15 Feb 2021, 9:30 - 22 Feb 2021, 10:00
Auction start date: 23 Feb 2021, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Imprimante multifuncționale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
The contact person
Full name
GHELAN DUMITRU
Contact phone
079414186
Purchase data
Date created
9 Feb 2021, 15:53
Date modified
9 Feb 2021, 19:25
Estimated value (without VAT)
70 000 MDL
The minimum downward of the price
250 MDL
Achizitii.md ID
21036078
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Contract period
10 Mar 2021 15:54 - 30 Mar 2021 15:55
List of positions
1)
Title
Imprimante multifuncționale CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat (2).pdf anunț de participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
anunț de participare
9.02.21 15:59
caietul de sarcini (4).semnat.pdf caietul de sarcini (4).semnat.pdf
Bidding Documents
caietul de sarcini
9.02.21 15:59
duae.doc
Bidding Documents
duae
9.02.21 15:59
Lot documents
documentatia_standard_bunuri.semnat (3).pdf
documentatia_standard
9.02.21 15:59
caietul de sarcini (4).semnat.pdf
caietul de sarcini
9.02.21 15:59
anunț de participare.semnat (2).pdf
anunț de participare
9.02.21 15:59
duae.doc
duae
9.02.21 15:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Daito

Normalized price: 73 800 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerintelor de calificare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 90 787,50 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Imprimante multifuncționale
Date:
9 Feb 2021, 19:25
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.
Answer (10 Feb 2021, 11:29):
Conform formularului de tip DUAE, aprobat conform Ordinului Nr. 177 din 09.10.2018 care este obligatoriu pentru utilizare atât de către autoritățile contractante, cât și de către operatorii economici participanți la proceduri de atribuire a contractelor de achiziții publice, informațile declarate în DUAE vor fi solicitate de către autoritatea contractantă după examinarea ofertelor, doar de la potențialului câștigător. Această practică reduce semnificativ efortul administrativ și costurile de participare, premițând operatorilor economici să se concentreze pe pregătirea ofertei. DUAE reprezintă o declarație pe proprie răspundere a operatorului economic, potrivit căreia acesta nu se află în una dintre situațiile de excludere prevăzute de legislația națională și îndeplinește criteriile de calificare specificate de către autoritatea contractantă în anunțul de participare. În acest sens, în cazul în care potențialul câștigător nu va specifica în actele aferente procedurii de licitație, suplimentar conform DUAE urmează a fi solicitat numărul de înregistrare, în conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea EEE.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications