+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 08.02.2021 10:47
to 12.02.2021 11:00
2
Bidding period
with 12.02.2021 11:00
to 17.02.2021 11:00
3
Auction
with 18.02.2021 14:00
to 18.02.2021 14:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 450 000 MDL
Period of clarifications: 8 Feb 2021, 10:47 - 12 Feb 2021, 11:00
Submission of proposals: 12 Feb 2021, 11:00 - 17 Feb 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale pentru conectări str. Prutului, str. D.Cantemir, str. Livezilor, str. Bălcescu, str. M.Eminescu, str. G.Meniuc, str. Florilor, str. T.Maiorescu REPETAT
Information about customer
Title
Primăria mun. Ungheni
Fiscal code/IDNO
1007601001787
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Racovița
Contact phone
+37369729897
Fax
+37369729897
Purchase data
Date created
8 Feb 2021, 9:54
Date modified
9 Feb 2021, 9:32
Achizitii.md ID
21035975
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Obiectul achiziției
Budget: 450000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anunț participare materiale conectari REPETAT
Bidding Documents
Anunț de participare PDF
8.02.21 10:47
Anunt materiale canalizare REPETAT
Bidding Documents
Anunț de participare Word
8.02.21 10:47
Documentatia standard materiale pentru conectări
Bidding Documents
Documentație standard
8.02.21 10:47
DUAE
Bidding Documents
DUAE
8.02.21 10:47
Date:
9 Feb 2021, 09:32
Question's name:
documente obligatorie
Question:
buna ziua , scoateti garantiile va rog ca nui nici un efect , sumedenie de bani punem gb care stau blocati cu lunile din cauza contestatiilor.
Answer (9 Feb 2021, 13:26):
Bună ziua, conform legislației privind achizițiile publice operatorul economic depune, odată cu oferta, și garanția de ofertă. Vă rog sa vă conformați documentației de atribuire. O zi bună și vă mulțumim pentru înțelegere!
Date:
11 Feb 2021, 15:55
Question's name:
documente obligatorie
Question:
garantia bancara e obligatorie la sumele mai mari de 800000,00Lei
Answer (11 Feb 2021, 19:23):
Buna ziua, conform legislatiei autoritatea contractanta are dreptul de a cere garantia bancara si in cazurile cind suma pentru procurarea de bunuri sunt mai mici de 800000 lei
Date:
11 Feb 2021, 15:59
Question's name:
documente obligatorie
Question:
in cazul dat se primeste ca depunem 2% gb pentru oferta +10%gb de buna executie si avem 12% echivalentu a 54000,00Lei care stau inghetati timp de trei si luind consideratie situatia din cauza covidului. Reese ca statul nu ne ajuta dar ne presaza mai tare.
Answer (11 Feb 2021, 19:28):
Stimate operator economic, oferta bancara se intoarce odata cu desemnarea ofertantului cistigator, iar garantia de buna executie se depune de catre operatorul cistigator la semnarea contractului si se reintoarce odata ce se indeplineste clauzele contractuale.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".