1
Enquiry period
with 05.02.2021 08:36
to 20.02.2021 14:48
2
Bidding period
with 20.02.2021 14:48
to 17.03.2021 12:48
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 8 010 000 MDL
Period of clarifications: 5 Feb 2021, 8:36 - 20 Feb 2021, 14:48
Submission of proposals: 20 Feb 2021, 14:48 - 17 Mar 2021, 12:48
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Specificațiilor tehnice din Anexa 1 și Anexa 2.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Hariton
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
5 Feb 2021, 8:29
Date modified
16 Feb 2021, 9:32
Estimated value (without VAT)
8 010 000 MDL
Achizitii.md ID
21035925
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Contract period
17 Mar 2021 16:04 - 31 Dec 2021 16:04
List of positions
1)
Title
Complexul hardware-software mobil pentru citirea documentelor de călătorie (pașapoartelor) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Stație de lucru pentru controlul de frontieră în linia I CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
5.02.21 08:36
documentatia_standard_bunuri.docx
Bidding Documents
5.02.21 08:36
anexa 1.docx
Bidding Documents
5.02.21 08:36
anexa 2.doc
Bidding Documents
5.02.21 08:36
стандартая документация.docx
Bidding Documents
5.02.21 08:36
duae_ru_0.doc
Bidding Documents
8.02.21 14:03
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
16.02.21 09:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Regula Baltija

Normalized price: 7 689 406 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Dispozitive de citire a documentelor
Date:
5 Feb 2021, 09:28
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (5 Feb 2021, 11:14):
Bună ziua. În conformitate cu LP 131/2015 art. 16, alin. (2) - Operatorul economic străin beneficiază în Republica Moldova de aceleaşi drepturi privind participarea la procedurile de atribuire a contractelor de achiziţii publice de care beneficiază operatorii economici din Republica Moldova în ţara în care operatorul economic străin este rezident.
Dispozitive de citire a documentelor
Date:
5 Feb 2021, 11:41
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Nu negam dreptul partenerilor externi de a activa pe piata Republicii Moldova. Nu dorim nici untr-un caz sa limitam concurenta prin numarul sau calitatea ofertantilor. Dar, conform HG 212/2018 p.7.3) producător (care trebue sa detina nr. de inregistrare sus-vizat)– persoană fizică sau juridică, indiferent de tehnica de vînzare utilizată, inclusiv prin comunicare la distanță, care: a) fabrică și vinde echipamente electrice și electronice sub propria marcă; b) revinde sub propria marcă echipamente produse de alți furnizori, vinde un obiect cumpărat (revînzător), nefiind considerat „producător”, atunci cînd marca producătorului figurează pe echipament conform pct. 1 din Regulament; sau c) importă ori exportă EEE, cu titlu profesional, în sau din Republica Moldova; d) vinde EEE prin mijloace de comunicare la distanță direct gospodăriilor particulare sau utilizatorilor în afara gospodăriilor particulare, în Republica Moldova, și are sediul într-un alt stat. Prevederile p. 48. Dacă producătorii prevăzuți la pct. 46 nu sînt înregistrați în Republica Moldova potrivit pct. 45, înregistrarea se face prin intermediul reprezentanților autorizați ai acestora, astfel cum se prevede în capitolul XV. Deci, partenerii externi au obligatia, la fel ca si producatorii autohtoni, sa se inregistreze in mod obligatoriu in SIAMD si sa primeasca nr. de inregistrare in lista producatorilor EEE (individual sau prin reprezentanti autorizati). In concluzie, reesind din prevederile HG212/2018, rugam modificarea cerintelor obligatorii fata de ofertanti in vederea crearii conditiilor egale pentru toti agentii economici, in special, in sensul HG 212/2018. Multumim anticipat.
Answer (9 Feb 2021, 11:16):
Bună ziua, vă informăm că în conformitate cu pct. 5 al HOTĂRÎRII Nr. 212 din 07-03-2018, dispozitivele de citire a documentelor fac parte din excepții (echipamentele necesare pentru protecția intereselor și securității statului, inclusiv armele, munițiile și materialul de război destinat scopurilor specific militare)
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications