Select the type of procedure
Commercial procurement
21035809
1
Enquiry period
with
03.02.2021 09:49
to 04.02.2021 13:00
to 04.02.2021 13:00
2
Bidding period
with
04.02.2021 13:00
to 08.02.2021 13:00
to 08.02.2021 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
70 833,32 MDL
Period of clarifications:
3 Feb 2021, 9:49 - 4 Feb 2021, 13:00
Submission of proposals:
4 Feb 2021, 13:00 - 8 Feb 2021, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de reparație și întreținerea tehnicii de calcul și periferică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Feb 2021, 9:49
Date modified
3 Feb 2021, 9:49
Achizitii.md ID
21035809
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de reparație și întreținerea tehnicii periferice
Budget: 35416.66 MDL
Active
Lot nr. 2 - Servicii de reparație și întreținerea tehnicii de calcul
Budget: 35416.66 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK