Select the type of procedure
Commercial procurement
21035793
1
Enquiry period
with
02.02.2021 15:59
to 25.03.2021 10:00
to 25.03.2021 10:00
2
Bidding period
with
25.03.2021 10:00
to 04.04.2021 10:00
to 04.04.2021 10:00
3
Auction
with
05.04.2021 15:00
to 05.04.2021 15:09
to 05.04.2021 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
799 000 MDL
Period of clarifications:
2 Feb 2021, 15:59 - 25 Mar 2021, 10:00
Submission of proposals:
25 Mar 2021, 10:00 - 4 Apr 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Apă potabilă, purificată, destinată copiilor, valoarea admisibilă de nitraţi va constitui 5 mg/l, iar de nitriţi - 0,02 mg/l, precum și valoarea admisibilă de fluor va constitui 1,0 mg/l. Apa nu trebuie să fie agresivă, să întrunească cerinţele prevăzute în Legea 182/2019, precum si HG.934 din 15.08.2007.
Ambalată în butelii de 19L. Buteliile cu mîner produse din policabonat refolosibile sigilate cu capac termic admise la utilizare ca ambalaj pentru lichide alimentare. Capacul buteliei din 2 componente și sticherul igienic, Prezența laboratorului sau contract cu laborator acreditat pentru efectuarea analizei calității apei (cu prezentarea la solicitare a raportului de încercări). Acordarea pompelor în număr de 293 bucăți, fără plată pe parcursul contractului. Oferirea în custodie fără plată butelii cu mîner, cantitatea după cerere. Prelucrarea termică a buteliilor refolosibile.
Obligativitatea de a igieniza pompele manuale, una data la trimestru, cu reparația lor din contul agentului economic.
Operatorul economic va executa livrarea cu instalarea pompei pe butelie.
Ambalată în butelii de 19L. Buteliile cu mîner produse din policabonat refolosibile sigilate cu capac termic admise la utilizare ca ambalaj pentru lichide alimentare. Capacul buteliei din 2 componente și sticherul igienic, Prezența laboratorului sau contract cu laborator acreditat pentru efectuarea analizei calității apei (cu prezentarea la solicitare a raportului de încercări). Acordarea pompelor în număr de 293 bucăți, fără plată pe parcursul contractului. Oferirea în custodie fără plată butelii cu mîner, cantitatea după cerere. Prelucrarea termică a buteliilor refolosibile.
Obligativitatea de a igieniza pompele manuale, una data la trimestru, cu reparația lor din contul agentului economic.
Operatorul economic va executa livrarea cu instalarea pompei pe butelie.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Feb 2021, 15:59
Date modified
23 Mar 2021, 9:12
Achizitii.md ID
21035793
MTender ID
CPV
41100000-0 - Apă naturală brută
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt apa.pdf
anunt apa.pdf
Documents history
-
anunt apa.pdf
anunt apa.pdf
ID: 2be572a9-f41c-44c3-b156-8f930f53d8be
tenderNotice
-
anunt_participare apa potabila.doc
ID: 2be572a9-f41c-44c3-b156-8f930f53d8be
tenderNotice
-
anunt de participare modif.pdf
anunt de participare modif.pdf
ID: 2be572a9-f41c-44c3-b156-8f930f53d8be
tenderNotice
-
anunt_participare apa potabila.pdf
anunt_participare apa potabila.pdf
ID: 2be572a9-f41c-44c3-b156-8f930f53d8be
tenderNotice
tenderNotice
Anunt de participare
23.03.21 09:12
doc standard bunuri apa potabila 2021 mod.doc
Documents history
-
doc standard bunuri apa potabila 2021 mod.doc
ID: f86a9776-3112-4c03-b258-41ab2def9541
Bidding Documents
-
doc standard bunuri apa potabila 2021.doc
ID: f86a9776-3112-4c03-b258-41ab2def9541
Bidding Documents
-
doc standard bunuri apa potabila .doc
ID: f86a9776-3112-4c03-b258-41ab2def9541
Bidding Documents
-
doc standard bunuri.doc
ID: f86a9776-3112-4c03-b258-41ab2def9541
Bidding Documents
-
doc standard bunuri apa potabila .doc
ID: f86a9776-3112-4c03-b258-41ab2def9541
Bidding Documents
-
doc standard bunuri.doc
ID: f86a9776-3112-4c03-b258-41ab2def9541
Bidding Documents
Bidding Documents
doc standard
23.03.21 09:12
Date:
4 Feb 2021, 11:30
Question's name:
PH 6.0-7.0
Question:
Buna ziua, de ce solicitati PH-ul de 6.0-7.0, dar nu solicitati PH de la 6.0-6.5 ???
Answer (2 Mar 2021, 15:38):
Vor fi efectuate modificari în caietul de sarcini
Apă potabilă, purificată, destinată copiilor,
Date:
5 Mar 2021, 09:50
Question's name:
Documentația standard de bunuri
Question:
Bună ziua, stimată AC rugăm să alipiți pe platformă, la această procedură documentația standarde de bunuri actuală.
Answer (5 Mar 2021, 10:20):
Ne cerem scuze! Sau efectuat modificari!!!
Va multumim!
Date:
5 Mar 2021, 09:54
Question's name:
Clarificări
Question:
Bună ziua, stimată AC rugăm să alipiți pe platformă, la această procedură documentația standarde de bunuri actuală.
Answer (5 Mar 2021, 10:20):
S-au efectuat modificari
Date:
5 Mar 2021, 15:00
Question's name:
Lista de bunuri
Question:
În anunțul de participare e menționat că: unitatea de măsură - litri; cantitatea - 278388. În formularul FDA e menționat că: unitatea de măsură - litri; cantitatea - 278388. însă în formularul F 4.2 sunt următoarele date: unitatea de măsură - but (butelii); cantitatea - 10785, întrebarea: Unde sunt indicatele datele corecte? Rugăm să introduceți în toate actele, datele actuale și corecte, mulțumesc.
Answer (5 Mar 2021, 15:49):
Vă mulţumim pentru sesizare, am corectat.
Date:
5 Mar 2021, 15:13
Question's name:
Forma Garanției bancare
Question:
De ce se cere Garanția pentru ofertă 1%, doar prin metoda transfer la contul AC? conform documentației standarde și anume FDA se oferă 2 metode: a) folosirea formularului F 3.2 eliberat de o bancă rezidentă în RM sau transfer pe contul AC.
Answer (5 Mar 2021, 15:57):
Autoritatea contractantă are dreptul să solicite la alegere garanţia pentru ofertă prin una din metodeleindicate p.20 din Documentaţia Standard
Date:
9 Mar 2021, 08:48
Question's name:
Specificarea Tehnica
Question:
Bună ziua, în formularul FDA și F 4.1 - informația din specificarea tehnică e diferită de a cea care e menționată în anunțul de participare, rugăm să aduceți claritate de ce în cerințele tehnice informația este diferită în actele menționate, mulțumesc.
Answer (9 Mar 2021, 08:55):
Vă multumesc mult pentru sesizare, s-au efectuat modificari.
Date:
11 Mar 2021, 09:52
Question's name:
Clarificări
Question:
In anuntul de participare in punctul 8. specificarea tehnica deplina solicitata, se solicita: Prezenta laboratorului pentru efectuarea analizelor chimice si microbiologice pentru evidenta zilnica a calitatii produsului, insa in punctul 15 a anuntului de participare nr.10 – se cere Laborator sau contract cu laboratorul acreditat pentru efectuarea analizei calitatii apei (cu prezentarea la solicitare a raportului de incercari) – nivelul mini e obligatoriu, intrebarea: Care e de fapt solicitarea grupului de lucru, sa se petreaca analiza chimica si microbiologica zilnic pentru evindenta neintrerupta a calitatii produsului sau cererea e doar sa fie contract cu laboratorul? Și ce se intelege sub textul: Prezenta laboratorului pentru efectuarea analizelor – Unde e nevoie să fie prezenta laboratorului?
Answer (18 Mar 2021, 15:37):
S-au efectuat modificari!!!
Date:
11 Mar 2021, 09:59
Question's name:
Clarificări
Question:
In anuntul de participare in punctul 8. specificarea tehnica deplina solicitata, e mentionat: Ambalata în butelii de 19L. insă unitatea de masură e in – litri, intrebarea: Cum va fi specificat unitatea de masura in anexa contractului care va fi incheeat cu OE ?
Answer (18 Mar 2021, 15:37):
In anexa contractului se va specifica unitatea de masura in litri
Date:
22 Mar 2021, 12:37
Question's name:
Clarificări
Question:
Stimată AC, țin să vă informez că unitatea de măsură, pentru produsul indicat spre achiziție la această procedură poate fi doar "butelie" de 19L. OE câștigător, nu va putea specifica în factura fiscală, unitatea de măsură - litri. Rog să răspundeți argumentat care totuși va fi unitatea de măsură? Mulțumesc anticipat.
Answer (22 Mar 2021, 12:44):
Ne cerem scuze, am contretizat şi vă informăm că unitatea de măsură în specificaţia din contract va fi butelii.
Date:
22 Mar 2021, 16:57
Question's name:
Clarificare
Question:
În Anunțul de Participare punctul 11. se specifică perioada: martie- decembrie 2021, licitația e planificată în luna aprilie 2021, luând în considerație cele expuse mai sus, apare întrebarea: O să modificați cantitatea și suma la această licitație?
Answer (22 Mar 2021, 16:59):
Se va modifica dupa inchierea contractului!
Date:
22 Mar 2021, 16:59
Question's name:
Clarificare
Question:
În Anunțul de Participare punctul 8. Tabel punct 14 e menționată modalitatea de garanție de bună execuție doar prin metoda –transfer la contul AC, însă în Documentația standard în FDA punctul 6.3 sunt evidențiate cu roșu ambele metode (a și b), a. Garanția de buna execuție (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.4 sau b. Garanția de buna execuție prin transfer la contul autorității contractante, conform următoarelor date bancare. Întrebarea: care totuși va fi metoda de prezentare a Garanției de bună execuție? Respectuos cerem să specificați informația identică în toate actele alipite pe SIA RSAP, la această procedură.
Answer (23 Mar 2021, 09:05):
Stimat operator economic fiti atenti la modificarile efectuate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK