1
Enquiry period
with 02.02.2021 09:12
to 12.02.2021 10:00
2
Bidding period
with 12.02.2021 10:00
to 23.02.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 2 Feb 2021, 9:12 - 12 Feb 2021, 10:00
Submission of proposals: 12 Feb 2021, 10:00 - 23 Feb 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de organizare a evenimentului
(3 evenimente hibrid)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134
Web site
---
The contact person
Full name
Ion IORDACHI
Contact phone
022 273 654
Purchase data
Date created
2 Feb 2021, 9:12
Date modified
2 Feb 2021, 23:55
Achizitii.md ID
21035749
CPV
79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
4. duae_evenimente hybrid.doc
Bidding Documents
duae
2.02.21 09:12
3. documentatia_standard_evenimente hybrid.docx
Bidding Documents
documentație standard
2.02.21 09:12
Date:
2 Feb 2021, 23:55
Question's name:
1. Sală
Question:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Ofertantul va pune la dispoziția Beneficiarului minim 2 (două opțiuni)... Dorim să clarificăm: Se planifică trei evenimente, fiecare dintre ele va fi organizat într-un nou local? Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 08:20):
Buna ziua. se pot organiza toate trei in aceiasi locatie. au fost solicitate doua obțiuni: 1. nu se cunosc exact datele de desfășurare a evenimentelor (evitarea faptului ca locația să fie ocupată) 2. a putea evalua proiectarea sălilor.
Date:
2 Feb 2021, 23:56
Question's name:
Podium pentru speakeri / în funcție de eveniment
Question:
Bună ziua. Dorim să clarificăm: Câte persoane vor fi concomitent în scenă? Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 08:54):
Sunt date dimensiunele podiumului
Date:
2 Feb 2021, 23:59
Question's name:
Echipament sunet
Question:
În caiet de sarcini sunt indicate date: +-4 monitoare pentru scenă Dorim să clarificăm: acest moment înseamnă că ofertantul are posibilitatea de a exclude monitoarele pentru scenă din buget, reducând astfel summa din buget? Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 08:54):
4 monitoare
Date:
3 Feb 2021, 00:01
Question's name:
Sistem de iluminare
Question:
Bună ziua. Dacă compania depune oferta a cărora parametrii tehnice sunt diferiţi decât cele specificate în anunţul de participare pentru Sistem de iluminare, dar tot odată sunt mai perfomanţi şi mai buni, grupul de lucru va accepta oferta? Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:06):
În conformitate cu art.37 alin.(12) din Legea 131/2015, este stipulat expres faptul că: „În cazul în care autoritatea contractantă defineşte specificaţiile tehnice din caietul de sarcini prin precizarea performanţelor şi/sau cerinţelor funcţionale solicitate, nicio ofertă nu poate fi respinsă dacă ofertantul demonstrează, prin orice mijloc adecvat, că bunurile, lucrările sau serviciile oferite asigură îndeplinirea performanţelor sau cerinţelor funcţionale solicitate deoarece sînt conforme cu:...
Date:
3 Feb 2021, 00:02
Question's name:
Podium pentru speakeri
Question:
Dorim să clarificăm: Câte persoane vor fi concomitent în scenă? Rugăm să indicați dimensiunile pentru mobila din scena – fotolii, mese, tribuna și etc. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:09):
Buna ziua: detalii referitor la tribună le regăsiți în specificații. Scaune și mese se oferă de către Agenție.
Date:
3 Feb 2021, 00:03
Question's name:
Sistem de iluminare
Question:
Dorim să clarificăm: acest moment înseamnă că ofertantul poate interpreta greșit diapazonul +-30 și să excludă complet echipamentele solicitate sau are posibilitatea de a exclude +-30 de capuri din buget, reducând astfel summa din buget. Rugăm să stabiliți pasul de micșorare mai précis. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:11):
30
Date:
3 Feb 2021, 00:04
Question's name:
Servicii teleconferința
Question:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate servicii fără indicarea a detaliilor Dorim să clarificăm: Camere video - cantitatea - ? Laptopuri - cantitatea - ? Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:14):
Camere video: în dependență de tipul sălii (se va evalua modul de amplsasare a acestora). Laptopurile- sunt indicate în caietul de sracini.
Date:
3 Feb 2021, 00:05
Question's name:
Elaborare grafică
Question:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate 2 spoturi grafice Rugăm să specificați termene de referință mai detaliate pentru spoturile grafice – durata, conținutul și etc. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:16):
1. Spot grafic de trecere de la un vorbitor la altul 2. Spot grafic de anunțare a panelului.
Date:
3 Feb 2021, 00:06
Question's name:
Fusta scenii
Question:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Fustele din dibond cu oracal, dimensiuni minime 16 x 0,6m. În caietul de sarcini este indicată scena cu dimensiuni 16x9x 0,6. Rugăm să specificați, intenționați să decorați doar partea din față a scenei? Cum intenționați să fie decorate lațurile laterale scenei, fiecare din ele având lungimea de 9 metri. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:53):
În dependență de forma sălii, laturile pot fi acoperite de pereți.
Date:
3 Feb 2021, 00:07
Question's name:
Fundalul scenei
Question:
Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Carcasa de lemn sau alt material (în dependență de sala oferită) cu banner imprimat, dimensiuni minime 5 x 4,9 (1 sau mai multe buc.). Rugăm să indicați un număr de bucăți mai precis, astfel încât ofertanții să aibă date mai precise și posibilitatea de a prezenta oferta corespunzătoare a așteptărilor D-ră. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:53):
În dependența de sală
Date:
3 Feb 2021, 00:07
Question's name:
Servicii foto
Question:
Bună ziua. Rugăm să indicați numărul de persoane. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:55):
Se achiziționează serviciu.
Date:
3 Feb 2021, 00:08
Question's name:
Servicii traducere
Question:
Rugăm să indicați: durata pentru traducere- Online și dacă sunt necesare căști pentru oaspeții din sală. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:55):
Pentru durata evenimentului. sunt necesare
Date:
3 Feb 2021, 00:08
Question's name:
Servicii de chirie sală
Question:
În caiet de sarcini sunt indicate date: Sală cu Rugăm să completați cerințele pentru sală. Mulțumim.
Answer (3 Feb 2021, 09:56):
Sala care corespunde cerințelor înaintate
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.