1
Enquiry period
with 01.02.2021 10:32
to 11.02.2021 10:00
2
Bidding period
with 11.02.2021 10:00
to 22.02.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 204 320 MDL
Period of clarifications: 1 Feb 2021, 10:32 - 11 Feb 2021, 10:00
Submission of proposals: 11 Feb 2021, 10:00 - 22 Feb 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse parafarmaceutice (bloc operator) – 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
1 Feb 2021, 10:32
Date modified
9 Feb 2021, 9:27
Achizitii.md ID
21035562
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
2.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
4.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
7.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
11.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1050.0 MDL
Active
86.Polypropylene (PM) USP 4/0
Budget: 10800.0 MDL
Active
81.Polypropylene (PM) USP 1
Budget: 7200.0 MDL
Active
50.Polidioxanone (PDS) USP 1
Budget: 17800.0 MDL
Active
59.Poliglactin (PGLA) USP 4/0
Budget: 5700.0 MDL
Active
85.Polypropylene (PM) USP 3/0
Budget: 15300.0 MDL
Active
6.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
89.Polypropylene (PM) USP 8/0
Budget: 7200.0 MDL
Active
9.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
39.Catgut - plain
Budget: 1500.0 MDL
Active
52.Polidioxanone (PDS) USP 3/0
Budget: 29760.0 MDL
Active
8.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
38.Catgut - plain
Budget: 1500.0 MDL
Active
58.Poliglactin (PGLA) USP 3/0
Budget: 15000.0 MDL
Active
56.Poliglactin (PGLA) USP 1/0
Budget: 32400.0 MDL
Active
51.Polidioxanone (PDS) USP 2/0
Budget: 15300.0 MDL
Active
79.Polypropylene (PM) USP 0
Budget: 11700.0 MDL
Active
83.Polypropylene (PM) USP 2/0
Budget: 14400.0 MDL
Active
3.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
82.Polypropylene (PM) USP 2/0
Budget: 7200.0 MDL
Active
5.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
57.Poliglactin (PGLA) USP 2/0
Budget: 25900.0 MDL
Active
80.Polypropylene (PM) USP 1
Budget: 14400.0 MDL
Active
55.Poliglactin (PGLA) USP 0
Budget: 19440.0 MDL
Active
10.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1400.0 MDL
Active
84.Polypropylene (PM) USP 3/0
Budget: 9000.0 MDL
Active
1.Ac chirurgical, rotund
Budget: 1050.0 MDL
Active
87.Polypropylene (PM) USP 5/0
Budget: 4800.0 MDL
Active
Date:
9 Feb 2021, 09:27
Question's name:
termeni de livrare
Question:
Buna ziua . Dvs cereti livrare in 24 ore de la solicitare. Teoretic, dupa semnarea contractului, agentii ecomomicii trebuie sa aiba deja in stoc toata marfa. Care sunt garantiile Dvs ca o sa comandati toata marfa contractata, si nu veti lasa agentii economici cu marfa ne comandata, asa cum ati facuto in 2020?
Answer (9 Feb 2021, 09:32):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare_
Date:
9 Feb 2021, 13:52
Question's name:
Termeni de livrare
Question:
Buna ziua, "utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților" - nu este clar unde anume este scris despre termenii de livrare 24 de ore nu sint termeni de livrare rezonabili nici chiar daca marfa este in stoc. Indicati minim 30 zile si faceti comenzile corespunzator, din timp. Intr-un final sint bani publici, achitati din impozitele noastre si ale voastre. Repede, calitativ si ieftin nu exista.
Answer (9 Feb 2021, 13:53):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare_
Date:
9 Feb 2021, 14:22
Question's name:
termenii de livrare
Question:
Stimate doamna/domn, incetati sa mai scrieti "Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare" deoarece e ilegal... Toate discutiile ce au loc pe marginea procedurii de achizitie, trebuie sa aiba loc numai in sistem, ca sa fie vazut de toti. Este pacat ca cei ce fac procedura de achizitie, nu inteleg ca cu cat sunt mai dure conditiiile de licitatie (iar livrarea in 24 ore este o conditie dura) cu atat mai putini agenti economici participa in licitatie... iar cu cat mai putini agenti economici participa in licitatie, cu atat scade concurenta si creste pretul de achizitie a produselor...
Answer (9 Feb 2021, 14:24):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
11 Feb 2021, 09:10
Question's name:
Condiţiile de plată
Question:
Rugăm să fie modificate condiţiile de plată: termenul de 90 zile este prea mare. Conditiile standard sunt - 30 zile.
Answer (11 Feb 2021, 09:16):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.