1
Enquiry period
with 21.01.2021 12:02
to 20.02.2021 11:00
2
Bidding period
with 20.02.2021 11:00
to 23.02.2021 11:00
3
Auction
24.02.2021 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 664 158 MDL
Period of clarifications: 21 Jan 2021, 12:02 - 20 Feb 2021, 11:00
Submission of proposals: 20 Feb 2021, 11:00 - 23 Feb 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Bunuri achiziționate din surse UE în cadrul proiectului “Poduri pentru creșterea încrederii între poliție și cetățenii raionului Ialoveni și județului Iași”, cod 2SOFT/4.3/48, finanțat în cadrul Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
The contact person
Full name
Lionela Dascal
Contact phone
069116097
Purchase data
Date created
21 Jan 2021, 12:02
Date modified
21 Jan 2021, 12:38
Achizitii.md ID
21034772
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
5. formular declaratie cf prag 2.3.3.docx
Bidding Documents
Declarație varianta WORD
21.01.21 12:02
3. documentatia standard.pdf 3. documentatia standard.pdf
Bidding Documents
Documentație stabndard
21.01.21 12:02
5. declaratie (prag).pdf 5. declaratie (prag).pdf
Bidding Documents
Declarație de încadrare criteriile de excludere
21.01.21 12:02
2. duae.pdf 2. duae.pdf
Bidding Documents
DUAE
21.01.21 12:02
4. anexe.pdf 4. anexe.pdf
Bidding Documents
Anexe
21.01.21 12:02
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.01.21 12:02
Date:
21 Jan 2021, 12:38
Question's name:
Scutirea de accize.
Question:
Buna ziua. În conformitate cu punctul 3 din Regulamentul privind modul de aplicare a facilităţilor fiscale şi vamale la importul şi/sau livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi investiţională în derulare, care cad sub incidenţa tratatelor internationale la care Republica Moldova este parte, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.246 din 8 aprilie 2010, la livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi proiectelor de asistenţă investiţională, subiecţii impozabili livrează pe teritoriul republicii mărfuri şi servicii în baza scrisorii emisă pe blanchetă oficială de către donator sau implementator, sau beneficiar, în care va fi indicat subiectul căruia i se va efectua livrarea şi în care se va face trimitere la proiectul de asistenţă tehnică sau investiţională, specificat în anexele nr.1 şi nr.2 la prezenta hotărîre. Asadar va rog sa ne comunicati cine ste "donator sau implementator, sau beneficiar" al proiectului, adica cine va emite scrisoarea susmentionata? Multumesc.
Answer (22 Jan 2021, 11:59):
Buna ziua, Proiect: “Poduri pentru creșterea încrederii între poliție și cetățenii raionului Ialoveni și județului Iași”, cod: 2SOFT/4.3/48 Beneficiar: Consiliul raional Ialoveni www.il.md Finanțare: Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020 www.ro-md.net Cota TVA 0 – Monitorul oficial nr. 241-245 (pag. 57) din 25 septembrie 2020
Date:
3 Feb 2021, 13:24
Question's name:
Inscriptia
Question:
Buna ziua. In cerintele se cere inscriptia conform standardelor IGC (Carabinieri). Vă rog să verificați daca e o greșeală și corect este conform standardelor IGP (Politiția), sau să confirmați standardul IGC. Merci.
Answer (4 Feb 2021, 09:24):
Buna ziua. Aveti dreptate, este o greseală. Rugăm să luați in considerație corect să fie conform standardelor IGP (Poliția)
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.