Select the type of procedure
Commercial procurement
21034646
1
Enquiry period
with
20.01.2021 13:55
to 10.02.2021 10:27
to 10.02.2021 10:27
2
Bidding period
with
10.02.2021 10:27
to 13.02.2021 10:27
to 13.02.2021 10:27
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
996 670 MDL
Period of clarifications:
20 Jan 2021, 13:55 - 10 Feb 2021, 10:27
Submission of proposals:
10 Feb 2021, 10:27 - 13 Feb 2021, 10:27
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de montaj
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Jan 2021, 13:55
Date modified
26 Jan 2021, 8:53
Achizitii.md ID
21034646
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț_de_participare_lucrari_de_montajsemnat.pdf
anunț_de_participare_lucrari_de_montajsemnat.pdf
Documents history
-
anunț_de_participare_lucrari_de_montajsemnat.pdf
anunț_de_participare_lucrari_de_montajsemnat.pdf
ID: 32d5037a-12a9-41d9-b923-95e804c3c380
Bidding Documents
-
anunț de participare lucrari de montaj.semnat.pdf
anunț de participare lucrari de montaj.semnat.pdf
ID: 32d5037a-12a9-41d9-b923-95e804c3c380
Bidding Documents
Bidding Documents
22.01.21 08:54
documentatia_standard_lucrarisemnat.pdf
documentatia_standard_lucrarisemnat.pdf
Documents history
-
documentatia_standard_lucrarisemnat.pdf
documentatia_standard_lucrarisemnat.pdf
ID: e628408f-b048-485d-a295-cc7fa0552e77
Bidding Documents
-
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
ID: e628408f-b048-485d-a295-cc7fa0552e77
Bidding Documents
Bidding Documents
22.01.21 08:54
caiet de sarcini redactat.docx.pdf
caiet de sarcini redactat.docx.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini redactat.docx.pdf
caiet de sarcini redactat.docx.pdf
ID: b6cade39-4dfd-4bf2-bcde-c0801e0cb83b
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: b6cade39-4dfd-4bf2-bcde-c0801e0cb83b
Bidding Documents
Bidding Documents
26.01.21 08:53
Date:
21 Jan 2021, 11:20
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua, in anunt de participare, la criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici pct.13 se solicita Raportul financiar pentru anul 2020. Poate , corect ar tb sa fie pu Anul 2019, deoarece pu Anul 2020 termenul de depunere este 31 martie?
Answer (21 Jan 2021, 14:08):
Da pentru anul 2019. Se va modifica.
Date:
21 Jan 2021, 12:42
Question's name:
Sistem video . intrebare generala
Question:
In istemul video - este inclus produsul DHI-NVR4216-4KS2 (care este de model Dahua ) in caracateristicile sale tehnice se poate de inclus HDD maximum 2 bucati . in caiet de sarcini se cere 8 bucati de HDD cu volum de 6 TR . Unde se vor include aceste produse !!
Unde se vor utiliza camere cu obiectiv variofocal 2.8-12mm ? De ce in caiet de sarcini sunt stipulate modele concrete de produse ? de ce nu se elaboreaza un caiet de sarcini corect de exemplu > regitrator video cu 16 canale . centrala de efractie cu 10 zone ? Cum veti face analiza tehnica bazinduse pe caietul de sarcini care este elaborat sub modele concrete si facvorizeaza un singur producator cel stipualt in caiet de sarcini .
Answer (21 Jan 2021, 15:08):
1. Referitor la HDD de 6Tb este necesar doar 1 bucată, (8buc in proiect este o eroare de tipar)
2. Camere cu obiectiv varifocal 2.8-12 conform schemei de amplasare acestea sunt camerele 1, 10, 11, 12.
3. Proiectele se elaborează pe baza anumitui echipament, proiectul nu poate fi elaborat pe echipament abstract.
4. Pentru fiecare proiect este prevazută inlocuirea echipamentului fara deteriorarea caracteristicilor tehnice. Respectiv fiecare in baza proiectului eleborat de Noi, propune echipamentul de care dispune.
Răspuns de la proiectant!
Date:
21 Jan 2021, 15:23
Question's name:
Sunt deacord . Dar
Question:
In cazul in care se elaboreaza caietul de sarcini se includ atunci pentru fiecare produs datele tehnice minimale si nu datele tehnice a unui produs care poate sa aiba date tehnice unicale . sau cel putin se scrie analogic cu modelul cutare , de exemplu daca registratorul care D-stra l-ati inclus in caietul de sarcini are iesire alarma si registratorul care un agent economic va oferi nu va avea acea alarma atucni cum veti face o analiza tehnica corecta ? ramine ca cine va oferi cel mai mic pret acela si va chistiga ?
Answer (22 Jan 2021, 08:21):
Conform proiectului nu este prevăzută integrarea cu alte sisteme, respectiv pot fi propuse alte NVR-uri.
Răspuns de la proiectant!
Date:
21 Jan 2021, 17:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Se pare ca mergem la contestație?
Answer (22 Jan 2021, 08:29):
La fiecare dintre cele 3 proiecte, pe ultima pagina este stipulat această Notă: Se permite inlocuirea echipamentului și materialelor indicate in proiect fără detiorarea caracteristicilor tehnice și certificate pentru utilizare în Republica Moldova. Selectarea cîștigătorului se va face conform documentației standard și cea de proiect iar caietul de sarcini este un element ajutător, se vor evalua caracteristicele tehnice certificate în RM care sunt compatibile cu proiectul dat.
Date:
22 Jan 2021, 08:25
Question's name:
D-satr aveti vreun raspuns propiu ?
Question:
Sau doar raspuns de la proiectant ? tot proiectantul va face analiza ofertelor ? si cred ca tot conform proiectului va face compararea ?
Answer (22 Jan 2021, 08:33):
Nu se va evalua conform materialelor utilizate în proiect. Este esențial să fie prezentate caracteristicile tehnice certificate în RM MATERIALELE DE LUCRU POT FI DIFERITE dar compatibile cu acest proiect.
Date:
22 Jan 2021, 15:53
Question's name:
Caracteristicile Tehnice
Question:
Conform Legislatiei RM, Certificatele de conformitate pot fi nu numaidecit certificate in RM
Answer (26 Jan 2021, 08:52):
(21) Centrul Naţional de Acreditare poate acredita un organism de evaluare a conformităţii străin în următoarele cazuri:
a) cînd statul în care este stabilit organismul de evaluare a conformităţii a decis să nu instituie un organism naţional de acreditare şi nu a recurs la organismul naţional de acreditare al altui stat;
b) cînd organismul național de acreditare din statul străin în care este stabilit organismul de evaluare a conformității nu efectuează acreditarea în legătură cu activitățile de evaluare a conformității pentru care este solicitată acreditarea;
c) cînd organismul naţional de acreditare din statul străin în care este stabilit organismul de evaluare a conformităţii nu a susținut cu succes evaluarea la nivel de omologi pentru activităţile de evaluare a conformităţii pentru care se solicită acreditarea.
(3) În cazul în care primeşte o cerere de acreditare din partea unui organism de evaluare a conformităţii străin, Centrul Naţional de Acreditare trebuie să informeze organismul naţional de acreditare din ţara în care este stabilit organismul de evaluare a conformităţii solicitant că cererea este înregistrată. În asemenea cazuri, organismul naţional de acreditare al statului în care este stabilit organismul de evaluare a conformităţii solicitant poate participa în calitate de observator la procesul de acreditare.
(4) Centrul Naţional de Acreditare poate solicita unui organism naţional de acreditare străin să efectueze o parte din activităţile de evaluare în scop de acreditare a organismului de evaluare a conformităţii. În acest caz, certificatul de acreditare se eliberează de Centrul Naţional de Acreditare din Republica Moldova.
(5) Organismul de evaluare a conformităţii poate să solicite acreditare unui organism naţional de acreditare străin în cazul în care Centrul Naţional de Acreditare din Republica Moldova nu efectuează acreditarea activităţilor de evaluare a conformităţii în domeniul solicitat. În acest caz, Centrul participă în calitate de observator la procesul de acreditare a organismului de evaluare a conformităţii din Republica Moldova.
DIN LEGEA Nr. 235 din 01.12.2011 privind activităţile de acreditare şi de evaluare a conformităţii.
Date:
26 Jan 2021, 11:23
Question's name:
Concretizari
Question:
In caietul de sarcini sunt unele puncte cum ar fi :Modul de extinderea SIMPO TTE Loop -1 bucata; Sistema LAN TTE LAN-1 bucata ; Izolator SensoIRIS MISO - 60 de bucati ;
Intrebare daca unele pozitii nu sunt nevoie sau sunt incluse in alte produse tehnic nu se schimba tehnic nimic doar ca alti producatori au aceste opitiuni integrate in centrala de baza -
la fel sunt unele produse cu cantitate marita care in concpetul care noi il oferim ele tehnic nu avem unde le include Acumulator 12V 18,0Ah -8 bucati ; la fel la semnalizarea paza automata, poz. 24 in Caiet de Sarcini - 9 buc; aceste produse cantitativ vor fi mai putine . iarasi tehnic si conform proeictului nu se va schimba nimic .
in oferta ele nu vor fi incluse sau cum doriti ca sa fie stipualte ca sa nu excludeti din concurs oferta care tehnic este corecta ?
Conform proiectelor este stipualta urmatoarea informatie : Notă: Se permite inlocuirea echipamentului și materialelor indicate in prioect fără detiorarea caracteristicilor tehnice și certificate pentru utilizare in Republica Moldova
Answer (27 Jan 2021, 08:10):
Corect este ca devizele să fie conform proiectului, dacă excludeți unele materiale care nu aduc schimbări proiectului dat puteți face o mică notă informativă pentru materialele pe care nu le-ați introdus, ca urmare că lipsa acestora nu modifică executarea lucrării conform caracteristicilor generale ale proiectului. Demonstrați echivalența materialelor pe care le veți folosi cu cele existente în caietul de sarcini.
Date:
26 Jan 2021, 21:42
Question's name:
DS
Question:
Concretizati Garanția pentru ofertă în valoare de cit? (punctul 3.9 sau 4.3 din DS)
Answer (27 Jan 2021, 08:02):
greșeală tehnică, e un 1 % , 5 % e pentru buna execuție.
Date:
26 Jan 2021, 21:46
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Explicati avem 3 Devize separate sau includem totul intr-un deviz?
*(conform numerotării pozitiilor)
Answer (27 Jan 2021, 08:01):
3 devize separate, pentru fiecare proiect aparte.
Date:
5 Feb 2021, 11:25
Question's name:
Clarificări
Question:
Buna ziua in punctul 14 din anuntul de participare trebuie proces verbal de receptie finala sau proces verbal la terminarea lucrarilor
Multumesc
Answer (8 Feb 2021, 10:25):
Recepție finală.
Date:
5 Feb 2021, 17:50
Question's name:
Buna ziua. Putem oferi sisteme de securitate și incendiu fără fir?
Question:
Buna ziua Putem oferi sisteme de securitate și incendiu fără fir?
Answer (8 Feb 2021, 10:27):
Dacă nu contravine proiectului.
Date:
8 Feb 2021, 09:59
Question's name:
Clarificări
Question:
Buna ziua in cerinte sunt indicate certificate de calitate a materialelor .... Acest certificat se elibereaza doar la procurare cum putem să-l oferim?
Answer (8 Feb 2021, 10:26):
Conform cerințelor este necesar de a prezenta dovada calității materialelor.
Date:
8 Feb 2021, 10:31
Question's name:
Garanția bancară
Question:
Bună ziua, este obligatorie garanția bancară sau este posibil transfer pe contul autorității contractante confirmat prin dispoziția de plată?
Answer (8 Feb 2021, 14:16):
Conform Documentației Standard puteți face și transfer, iar în cadrul patformei sa anexati ordinul de plata ca dovadă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK