1
Enquiry period
with 19.01.2021 15:05
to 25.01.2021 00:00
2
Bidding period
with 25.01.2021 00:00
to 09.02.2021 00:00
3
Auction
09.02.2021 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 492 660 MDL
Period of clarifications: 19 Jan 2021, 15:05 - 25 Jan 2021, 0:00
Submission of proposals: 25 Jan 2021, 0:00 - 9 Feb 2021, 0:00
Auction start date: 9 Feb 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

49266 prînzuri Prânzul trebuie să includă 5-6 bucate felul doi şi felul întîi(garnitură şi bucate din carne sau peşte), băuturi răcoritoare şi calde , sucuri, patiserie. Cantitatea de pâine trebuie să constituie nu mai puţin de 100 gr. pentru fiecare elev. Costul unui prânz pe zi,cu TVA/fără TVA,lei – 12,0/10,0 lei ,Nr. minim de calorii 800 kcal.
Zilnic în zilele lucrătoare începînd cu luna februarie, 2021 , 2 ori pe zi – între 11ºº-12ºº; 14ºº - 15ºº.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5
Web site
---
The contact person
Full name
Svetlana Cernatinschi
Contact phone
068680085
Purchase data
Date created
19 Jan 2021, 14:33
Date modified
19 Jan 2021, 15:05
Estimated value (without VAT)
492 660 MDL
The minimum downward of the price
100 MDL
Achizitii.md ID
21034552
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5, str.N. Costin 55
Contract period
15 Feb 2021 08:00 - 31 Dec 2021 08:00
List of positions
1)
Title
Servicii de preparare și livrare a mîncării (catering) pentru anul 2021 conform specificației CPV: 55520000-1 - Catering services
Quantity: 49266.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
19.01.21 15:05
criteriile de atribuire.semnat.pdf criteriile de atribuire.semnat.pdf
Evaluation Criteria
Criteriile de atribuire
19.01.21 15:05
specificatia_tehnica.semnat.pdf specificatia_tehnica.semnat.pdf
Technical Specifications
Specificația
19.01.21 15:05
documentatia_standard_cop.semnat.pdf documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
19.01.21 15:05

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Alimteri SRL

Normalized price: 10 MDL
Status: Winner
Reason: Meniul corespunde cu cel cerut. Are toate auorizările sanitare. Prețul unei porții este 10 lei fără tva
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications