Status Cancelled
Estimated value without VAT 340 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2021, 16:37 - 25 Jan 2021, 15:00
Submission of proposals: 25 Jan 2021, 15:00 - 1 Feb 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Diverse echipamente informatice.

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Decizia de suspendare a achiziției Nr. 03DS-1-21 din 19.01.2021 al Agenției Naționale Pentru Soluționarea Contestațiilor adoptată în baza contestației nr. 39 din 16.01.2021, înaintată de către operatorul economic "Triomac" SRL.
Date of cancellation
25 Jan 2021, 9:00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Gh. Iablocikin 5
Web site
---
The contact person
Full name
Botezatu Ion
Contact phone
067728589
Purchase data
Date created
12 Jan 2021, 16:37
Date modified
25 Jan 2021, 9:00
Achizitii.md ID
21033891
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Date:
12 Jan 2021, 21:22
Question's name:
Interactive ultra-short throw laser display solution for classroom
Question:
Buna ziua! Concretizati va rog ce aveti in vedere cu Interactive ultra-short throw laser display? Ce se solicita: proiector sau display?
Answer (13 Jan 2021, 09:49):
Buna ziua! Reprezintă un proiector Laser, care, utilizănd o tablă funcționează ca un sistem interactiv.
Date:
12 Jan 2021, 21:28
Question's name:
Documentele procedurii de achiziție
Question:
Buna ziua! Incarcati va rog documentatia.
Answer (13 Jan 2021, 09:17):
Buna ziua! Documentația este încărcată (anunțul de participare cu includerea în el a tuturor bunurilor cu specificațiile tehnice, DUAE, documentația standard)
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Date:
14 Jan 2021, 13:14
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti.
Answer (14 Jan 2021, 13:48):
Buna ziua. Anunțul de partiicipare deja a fost modificat și a fost introdusă și acestă cerință. Mulțumim.
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Date:
17 Jan 2021, 18:26
Question's name:
lotul
Question:
licitatia va fi pe loturi aparte sau pe unul intreg?
Answer (17 Jan 2021, 22:53):
Buna ziua. Achizitia va avea loc pe un lot intreg.
Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software.
Date:
18 Jan 2021, 10:01
Question's name:
Benchmark score.
Question:
O zi buna! Vă rugăm să rețineți că benchmark-ul procesorului de pe site https://www.cpubenchmark.net/ se schimbă constant. Aproape niciodată nu este exact 22000 si 10500 pentru orice procesor. Este posibil să oferim un procesor cu un punct de referință de exemplu 22000 +/- 5%. Vă mulțumim anticipat pentru răspuns.
Answer (18 Jan 2021, 10:47):
Buna ziua Da, e o situație cunoscută. Totuși variațiile de regulă sunt in limita la 3%, respectiv vom accepta in oferte procesoare cu diferente de max +/- 3% fata de valorile indicate / 22000 +/- 3% și 10500 +/- 3% .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.