1
Enquiry period
with 06.01.2021 11:06
to 16.01.2021 11:30
2
Bidding period
with 16.01.2021 11:30
to 21.01.2021 12:00
3
Auction
with 22.01.2021 10:55
to 22.01.2021 11:05
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 45 000 MDL
Period of clarifications: 6 Jan 2021, 11:06 - 16 Jan 2021, 11:30
Submission of proposals: 16 Jan 2021, 11:30 - 21 Jan 2021, 12:00
Auction start date: 22 Jan 2021, 10:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea 306/2018 și Legea 279/2017. HG 520/2010, HG 1191/2010 și GOST-ul 21149-93.
Ambalaj: Saci de polipropilenă 25-50 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei alimentare în garnizoana Chişinău pe parcursul lunilor februarie-noiembrie, anul 2021, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise la adresa electronică (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – F4.1 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
- la livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatului de inofensivitate confirmată prin ştampila umedă a solicitantului certificatului şi a Ofertantului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Purchase data
Date created
6 Jan 2021, 10:14
Date modified
6 Jan 2021, 11:06
Estimated value (without VAT)
45 000 MDL
The minimum downward of the price
180 MDL
Achizitii.md ID
21033592
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Lupu 37
Contract period
2 Feb 2021 10:22 - 15 Dec 2021 11:04
List of positions
1)
Title
Fulgi de ovăs CPV: 03211000-3 - Cereals
Quantity: 5000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard.docx
Draft contract - special conditions
Documentatia standar
6.01.21 11:06
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Document Unic de Achiziţii European
6.01.21 11:06
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
6.01.21 11:06

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Costodar Impex SRL

Normalized price: 43 625 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Fulgi de ovăs”, preţul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Costodar Impex”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic menționat, prezente pentru lotul dat, s-a constatat că acesta corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune achiziţionarea lotului menţionat de la operatorul economic SRL „Costodar Impex”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MELTAN SRL

Normalized price: 49 166,67 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications