1
Enquiry period
with 05.01.2021 18:10
to 15.01.2021 11:00
2
Bidding period
with 15.01.2021 11:00
to 24.01.2021 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 895 329,65 MDL
Period of clarifications: 5 Jan 2021, 18:10 - 15 Jan 2021, 11:00
Submission of proposals: 15 Jan 2021, 11:00 - 24 Jan 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Licitație deschisă, fără licitație electronică.
Livrarea bunurilor februarie-iunie 2021.
Garanția pentru ofertă 1%.
Garanție de bună execuție- 5 % din valoarea contractului adjudecat.
LOT 14- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni.Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina MĂMĂLIGĂ
Contact phone
+37367412255
Purchase data
Date created
5 Jan 2021, 18:10
Date modified
8 Jan 2021, 12:40
Achizitii.md ID
21033570
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 7 - Lot 4 Cereale
Budget: 43000.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
duae_ro.doc
Bidding Documents
5.01.21 18:10
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.