1
Enquiry period
with 05.01.2021 12:10
to 11.01.2021 11:00
2
Bidding period
with 11.01.2021 11:00
to 15.01.2021 11:30
3
Auction
with 18.01.2021 14:00
to 18.01.2021 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 655 000 MDL
Period of clarifications: 5 Jan 2021, 12:10 - 11 Jan 2021, 11:00
Submission of proposals: 11 Jan 2021, 11:00 - 15 Jan 2021, 11:30
Auction start date: 18 Jan 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1) Servicii de pază fizică a edificiilor Centrului de cazare a BMA al MAI;
2)Servicii de pază fizică la gheşeul unic de documentare al BMA al MAI;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
The contact person
Full name
Stratila Valeriu
Contact phone
022526667; 068069933
Purchase data
Date created
4 Jan 2021, 15:42
Date modified
5 Jan 2021, 12:10
Estimated value (without VAT)
655 000 MDL
The minimum downward of the price
131 MDL
Achizitii.md ID
21033494
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Contract period
26 Feb 2021 11:43 - 31 Dec 2021 11:43
List of positions
1)
Title
Servicii de pază fizică a obiectivelor Biroului migraţie şi azil al MAI CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
duae servicii pază 2021.doc
Evaluation Criteria
DUAE este o declaraţie pe proprie răspundere care prezintă dovezi preliminare
5.01.21 12:10
Lot documents
documentația standard ser pază.pdf
Documentele de atribuire în vederea achiziționării de servicii
5.01.21 12:10
anunt pază 2021 mod.pdf
Acest anunț de participare este întocmit în scopul achiziționării Serviciilor de pază
5.01.21 12:10

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Detașamentul de Paza Paramilitara

Normalized price: 562 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 562 620 MDL
Status: Winner
Reason: Se indică documentele confirmative privind selecţia şi calificarea OE conform documentației de atribuire (inclusiv DUAE) prezentarea întregului pachet de documente de calificare; Aşa dar în baza pct.38;40;41;45 al HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri ” Grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat în domeniul achizițiilor publice Au DECIS atribuirea contractului de achiziții ofertantului care corespunde criteriilor solicitate prin anunțul de participare și documentația procedurii”
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications