1
Enquiry period
with 05.01.2021 09:23
to 14.01.2021 10:00
2
Bidding period
with 14.01.2021 10:00
to 25.01.2021 10:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 213 100 MDL
Period of clarifications: 5 Jan 2021, 9:23 - 14 Jan 2021, 10:00
Submission of proposals: 14 Jan 2021, 10:00 - 25 Jan 2021, 10:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Articolele spălate vor fi predate în stare ideală, nedeteriorate: bine spălate și fără pete (clătite cu o cantitate maximă de apă), dezinfectate termic și chimic, uscate, călcate, cutate, ambalate și sortate după tipul lor (ex. cearșaf aparte, față de pernă aparte, albituri aparte, etc.), fără reziduuri de detergenți sau microorganisme patogene.
2. Procesul de spălare trebuie să includă cel puţin un ciclu la 85 °C timp de 20 minute, în scopul dezinfectării lenjeriei și articolelor spălate. Instalaţiile de spălare trebuie să permită atingerea unor temperaturi adecvate pentru a asigura decontaminarea articolelor.
3. Toată lenjeria și echipamentul medical din secțiile cu profil Covid-19 cît și de la pacienții suspecți, dar și lenjeria care prezintă un risc sporit de diverse infecții, urmează a fi sterilizată în etuvă cu respectarea tuturor normelor sanitare și epidemiologice, înainte de a fi supusă circuitului de spălare propriu zis. Predarea acestei lenjerii se va face separat de cealaltă lenjerie.
4. Transportul lenjeriei și articolelor ”produs murdar”, cât și a lenjeriei și articolelor ”produs curat”, de la și spre punctele de colectare și distributie a acestora, se va face de către Prestator cu transportul propriu.
5. Colectarea lenjeriei și articolelor murdare, cît și livrarea lenjeriei și articolelor curate va fi efectuată zilnic, de luni pînă vineri, conform unui grafic prestabilit de comun acord cu Beneficiarul.
6.Prestatorul va accepta din partea Beneficiarului o persoană care va dreptul de a verifica modul de prestare a serviciilor și respectarea normelor igienico – sanitare. Instituţia medicală poate efectua cercetări la sediul Prestatorului, în scopul de a lua mostre ale produselor utilizate.
7. În scopul colectării diferențiate a articolelor murdare, colectarea va fi efectuată în saci deosebiți printr-un ”cod de culori” sau alte insigne distincte, oferiți de către Prestator.
8. Prestatorul va asigura controlul electronic sau computerizat al ciclului fazei de dezinfecţie, menţinând evidenţa tuturor controalelor şi tuturor calibrărilor efectuate.
9. In procesul de spalare se vor utiliza tehnologii si operatiuni moderne, detergent, aditivi, dezinfectati si alte materiale chimice autorizate
10. Materiale, solutiile, substante si alte chimicale trebuie sa nu fie toxice , ofensive , trebuie sa aiba un spectru larg de actiune, sa nu contina aldehide, fenoli, sa aiba compatibilitate cu majoritatea tesaturilor, sa fie antibacteriene , sa aiba un continut de substante active de minim 11 % detergent cu spuma redusa.
11. Prestatorul de oblige sa foloseasca substante substante, solutii si alte materiale, doar autorizate de autoritatile de resort, sa fie ecologice si potrivite cu standardele europene de calitate .
12. Spalarea, curatarea trebuie sa fie urmata obligatoriu de dezinfectare termica si chimica, de eliminare petelor, procesul fiind aranjat in asa mod, ca prin spalare, curatare, dezinfectare, etc., sa nu se deterioreze, sa nu se distruga tesuturile materialelor .
13. Procesul de spalare trebuie sa include cel putin un ciclu la 85 oCtimp de 20 minute, in scopul dezinfectarii, necesara pentru toata lengeria, articolele, etc. ale spitalului .Instalatiile de spalare trebuie sa permita atingerea unor temperature adecvate pentru a asigura decontaminarea articolelor.
14. Prestatorul trebuie sa furnizeze declaratiile, care sa precizeze fazele de decontaminare, curatare si dezinfectare a lengeriei, specificind temperature si alte date utilizate.
15. Prestatorul este obligat sa elimine toate microorganismele patogene si reziduurile de detergenti utilizati (clatire cu cantitate maxima de apa).
16. Prestatorul trebuie sa asigure controlul electronic sau computerizat al ciclului fazei de dezinfectie, mentinid evidenta tuturor controalelor si tuturor calibrarilor effectuate .
17. Spalarea si curatarea trebuie sa fie efectuata cu dexteritate, astfel ca la finalul procesului, articolele sa fie perfect spalate, dezinfectate, uscate,calcite,cutate,ambalate.Lengeria se predau la kg si se primesc la kg pe baza de process verbal incheiat intre prestator si achizitor , cintarerea se face cu cintar propriu, etalonat, verificat metrolofic.
- Lipsurile constatate la primirea articolelor (lingerie,halite, uniforme , etc.. ) de la spalat vor fi suportate de prestator .
- Procesul de spalare se va face cu utilaje performante ce corespund normelor in vigoare privind spalarea rufelor contaminate.
- Procesul de spalare si decontaminare trebuie sa garanteze, eliminarea tuturor speciilor patogene, eliminarea tuturor tipurilor de murdarie si de pete, clatite corespunzator pentru a elimina toate urmele de produse de curate care pot provoca alergii sau iritatii, eliminarea mirosurilor.
- Operatorul nu va face nici o exceptie in cea ce priveste starea lengeriei murdare care urmeaza a fi spalata.
- Operatorul trebuie sa asigure curatarea delicata a cuverturilor si oricaror alte pinze lina, pentru a evita restingerea si impislirea tesaturilor .
- Lengeria de pat (ceaesaf plic,cersaf pat, fata de perna), fete de masa , prosoape, camasi de noapte , paturi, plapume de molton, huse,perdele,uniforme medici si personal auxiliar, albe si colorate, cimpuri de operatie sa nu se schimbe culoarea.
- Spalarea separate a lingerie pe categorii: lengeria ce necesita prelucrarea la 850-900
- Lengerie de bucatarie
- De spalarea articolele care vor fi livrate benificiarului vor trebui sa nu contina nici un element strain (obiecte,fire de par etc …)
- Lengeriei din sala de operatii
- Lingerie infectata
- Echipament/uniform a personalului
- Lingerie nou nascuti,copii
- Alte articole textile
- Sa asigure spalarea separate a lingerie condaminate cu
18. Toata lengeria si echipamentul medical din sectiile cu profil Covid-19 cit si de la pacientii suspecti, urmeaza a fi sterilizata in etuva cu respectarea tuturor normelor sanitare si epidemiologice , inainte de a fi supusa circuitului de spalare propriu zis. Predarea acestei lengirii se va face separat de cealalta lingerie.
19. Procesul de spalare si decontaminare trebuie sa garanteze : eliminarea tuturor speciilor patogene, eliminarea tuturor de murdarie si de pete, clatirea corespunzatoare pentru a elimina toate urmele de produse de curatare care pot provoca alergii sau iritatii , eliminarea mirosurilor .
20. Transportul lengeriei articolelor (produs murdar) cit si a lengeriei ,articolelor (produs curat ),de la si spre punctele de colectare si distributie a acestora, se va face .
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
The contact person
Full name
Știrbu Irina
Contact phone
022354790
Purchase data
Date created
4 Jan 2021, 15:30
Date modified
5 Jan 2021, 9:23
Estimated value (without VAT)
1 213 100 MDL
Achizitii.md ID
21033493
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Contract period
31 Jan 2021 15:51 - 30 Dec 2021 15:51
List of positions
1)
Title
Spalarea lengeriei propria CPV: 98100000-4 - Membership organisation services
Quantity: 70000.0
Unit of measurement: Kilogram
2)
Title
Inchirierea lengeriei curate (lingerie de pat si scutece: bumbac alb 100%, densitatea 150-180 g/m2. ) CPV: 98100000-4 - Membership organisation services
Quantity: 40600.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_bunuri.docx
Bidding Documents
Documentatia standard bunuri
5.01.21 09:23
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
5.01.21 09:23
duae_0.doc
Bidding Documents
DUAE
5.01.21 09:23

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DREAMGREEN

Normalized price: 1 213 100 MDL
Status: Winner
Reason: conform cerintelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications