1
Enquiry period
with 24.12.2020 15:24
to 05.01.2021 13:00
2
Bidding period
with 05.01.2021 13:00
to 14.01.2021 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 839 750 MDL
Period of clarifications: 24 Dec 2020, 15:24 - 5 Jan 2021, 13:00
Submission of proposals: 5 Jan 2021, 13:00 - 14 Jan 2021, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Serviciile de audit extern se vor presta anual, pentru următorii ani de raportare: 2020, 2021, 2022, 2023, 2024.
Situațiile financiare anuale individuale și consolidate, conturile și registrele Băncii Naționale și ale filialelor în scop de consolidare conform Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară sunt supuse auditului extern anual, în conformitate cu standardele internaționale de audit, efectuat de către o organizație de audit extern, independentă, cu renume şi cu experiență recunoscută în domeniul auditului băncilor centrale şi al instituţiilor financiare internaţionale. Alte informații financiare care pot include informații incluse în Raportul conducerii și/sau Raportul anual, sunt supuse examinării de către auditul extern anual privind coerența cu situațiile financiare anuale și corespunderea acestora cu legislația în vigoare
Condițiile tehnice depline solicitate sunt descrise în C.1 „Caiet de sarcini” din Documentația de atribuire
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
24 Dec 2020, 15:08
Date modified
24 Dec 2020, 15:24
Estimated value (without VAT)
4 839 750 MDL
Achizitii.md ID
21032900
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
1 Feb 2021 15:13 - 30 Dec 2024 15:13
List of positions
1)
Title
Examinarea privind coerența cu situațiile financiare anuale și corespunderea cu legislația în vigoare a Raportului Conducerii și/sau Raportului anual CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: An
2)
Title
Servicii de audit a situațiilor financiare individuale interimare, conturilor și registrelor BNM pentru 9 luni încheiate la 30 septembrie a perioadei de raportare CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: An
3)
Title
Servicii de audit a situațiilor financiare individuale anuale, conturilor și registrelor BNM pentru anul încheiat la 31 decembrie a perioadei de raportare CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: An
4)
Title
Servicii de consultanță și asistență în domeniul financiar-contabil CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: An
5)
Title
Servicii de audit a situațiilor financiare consolidate anuale, conturilor și registrelor filialelor în scop de consolidare, pentru anul încheiat la 31 decembrie a perioadei de raportare CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: An
Documents of the procurement procedure
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
24.12.20 15:24
3. duae.doc
Eligibility Criteria
24.12.20 15:24
1. documentatia de atribuire.doc
Bidding Documents
24.12.20 15:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

I.C.S Baker Tilly Klitou and Partners S.R.L.

Normalized price: 3 873 429 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ICS KPMG Moldova S.R.L.

Normalized price: 4 350 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde tututor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii, acumulând un punctaj maxim de 89% din 100% față de ofertantul ÎCS BAKER TILLY KLITOU AND PARTNERS SRL, care a acumulat un punctaj maxim de 78% din 100%. Criteriul de evaluare - cel mai bun raport calitate-preț.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications