1
Enquiry period
with 24.12.2020 12:17
to 05.01.2021 12:00
2
Bidding period
with 05.01.2021 12:00
to 12.01.2021 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 589 218 MDL
Period of clarifications: 24 Dec 2020, 12:17 - 5 Jan 2021, 12:00
Submission of proposals: 5 Jan 2021, 12:00 - 12 Jan 2021, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Diverse produse alimentare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str.Libertății 16
Web site
---
The contact person
Full name
Osoianu Ivan
Contact phone
+37379417199
Purchase data
Date created
23 Dec 2020, 16:17
Date modified
24 Dec 2020, 14:41
Achizitii.md ID
21032798
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare
Bidding Documents
Anunț de participare
24.12.20 12:17
Documentația Standard.semnat (1)
Bidding Documents
FDA semnat
24.12.20 12:17
Lista instituțiilor
Bidding Documents
Lista cu adrese
24.12.20 12:17
Anunț de participare (pdf.io).semnat (1)
Bidding Documents
Anunț semnat
24.12.20 12:17
Documentația Standard
Bidding Documents
FDA,Specificații tehnice,contract-model
24.12.20 12:17
DUAE
Bidding Documents
DUAE
24.12.20 12:17
Date:
24 Dec 2020, 14:41
Question's name:
Garanție pentru ofertă
Question:
Se poate de transferat Garantie pentru ofertă pe contul Autorității Contractante?
Answer (28 Dec 2020, 12:54):
Garanția pentru ofertă – 1% trebue să fie emisă de o bancă comercială confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic. (Scrisoare bancară sau transfer la contul indicat în FDA la p.3.2)
Date:
24 Dec 2020, 16:03
Question's name:
despre lot
Question:
Agentul economic livreaza produse la 22 de institutii? Facturile la adresa cui de scriu?
Answer (28 Dec 2020, 13:00):
Factura se eliberează pentru ÎM Aprovizionare, pentru toate instituțiile aparte. Datele fiscale rămîn tot aceleași, dar punctul de descărcare este deferit.
Date:
26 Dec 2020, 01:45
Question's name:
ACHIZITII PUBLICE: reglementari, abordari, realitati
Question:
Care este necesitate de a solicita atite documente daca ele se regasesc in DUAE?
Answer (28 Dec 2020, 13:03):
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea de Produse alimentare pe perioada semestrului I al anului 2021,_conform necesităților ÎM Aprovizionare 35. Alte informații relevante: a)Documente obligatorii la depunere: 1. Oferta (F 3.1) 2. Specificația tehnică (F 4.1) 3. Specificația de preț (F 4.2) 4. Garanția pentru ofertă (1%) 5. DUAE b) La discreția operatorilor economici, poate fi depus tot setul de documente privind criterii și cerințe de participare. c) Termenul pentru transmiterea documentelor și clarificărilor către autoritatea contractantă – 3 zile.
Date:
28 Dec 2020, 10:03
Question's name:
despre lot
Question:
Cum se va elibera e-facctura la atitea institutii cu un singur c/fiscal?
Answer (28 Dec 2020, 13:04):
Factura se eliberează pentru ÎM Aprovizionare, pentru toate instituțiile aparte. Datele fiscale rămîn tot aceleași, dar punctul de descărcare este deferit.
Date:
28 Dec 2020, 18:13
Question's name:
Clarificare
Question:
Institutilt se afla in oras sau si-n afara acestuia?
Answer (30 Dec 2020, 14:06):
20 de instituții în oraș și 2 instituții în sat.Elizaveta și sat.Sadovoe.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.